65 نکته برای شرکت در نمایشگاه ها

ساک پارچه ای

هديه تبليغاتي
  یک هدیه تبلیغاتی می تواند ساک پارچه ای تبلیغاتی باشد ; جنس این ساک پارچه ای از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند . از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد .مچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند .

 

مشاهده اطلاعات بیشتر...


  لباس کار تبلیغاتی

لباس کارلباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می­باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای خصوصیات خاصی میباشد . همچنین میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای ارائه به نمایندگان فروش کارخانجات تولیدی باشد

 مشاهده اطلاعات بیشتر...

زیرانداز مسافرتی (هدیه ویژه)

هديه تبليغاتي

هديه تبليغاتي

جدیدترین هدیه تبلیغاتی گروه پارسه زیر انداز مسافرتی می باشد که ابعاد زیر انداز 150 * 200 سانتی متر 4لایه و ضد آب می باشد . هر زیر انداز دارای کاور مخصوص با امکان چاپ تبلیغاتی می باشد .قیمت مناسب و پر کاربردی بودن این محصول برای عموم مردم باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی  تبدیل شود .توجه : امکان گلدوزی لوگو بر روی خود زیر انداز نیز با افزایش مبلغ مربوطه نیز امکان پذیر می باشد !

مشاهده اطلاعات بیشتر ...


کفش ایمنی 

 

بسته با شرایط کار باید کفش ایمنی مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیردکارگاههایی که اجسام سنگین ،برنده و روغن های مختلف در آنها مورد استفاده قرار میگیرد،باید از کفشی استفاده نمایند که زیره آنها مقاوم در برابر حلالهای نفتی و روغنی و سرپنجه آهنی مقاوم به ٢٠٠ ژول که در اثر سقوط اجسام بر روی پا از پا محافظت  نماید ...

کیف اداری چرم طبیعی(هدیه مدیریتی)

هديه تبليغاتي

هدیه تبلیغاتی مدیریتی

 انتخاب هدیه ای کاربردی و  مناسب برای مدیران سطح بالای سازمانی بسیار دشوار خواهد بود 

کیف های تمام چرم طبیعی میتواند هدیه ای مناسب برای مدیران ، کارمندان باشد دلایل برتری چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی ( فوم ) : استحکام بالای چرم طبیعی است.


مشاهده اطلاعات بیشتر ...


بشقاب مینا 

هدایای تبلیغاتی

چنانچه بدنبال هدیه ای نفیس و ماندگار در صنایع دستی هستید بشقاب مینا انتخاب مناسبی است

سایز های بشقاب 16 ، 20 ، 25 ، 30 و 35 سانتی متر در طرح ها و رنگ های متنوع 


65 نکته برای شرکت در نمایشگاه ها

Posted in اطلاعات نمایشگاهی

در ادامه تجربیات و نکاتی که از شرکت در یک نمایشگاه کسب کرده ام را در اختیارتان می گذارم. مطمئناً مفید و تأثیرگذار خواهند بود.
1- باید از دید مشتری نگاه کرد و براساس تمایل او خدمات در نمایشگاه ارایه داد.
2- قبل از شرکت در نمایشگاه، یکبار فضای نمایشگاه را شبیه سازی کرد و تمام تجهیزات لازم را پیش بینی کنیم.
3- لیستی از تجهیزات آماده باشد که در موقع تخلیه ی بار و تمام شدن نمایشگاه چیزی گم نشود.
4- بررسی کنیم با توجه به بخش بندی های مشتریان، چه کسانی احتمالاً برای بازدید مراجعه می کنند و طبق این نکته عمل کرد. (باید از دید مشتری نگاه کرد و براساس تمایل او خدمات در نمایشگاه ارایه داد).
5- مهم در نمایشگاه نشان دادن اسم ما در اندازه ی بزرگ است و انواع محصولاتمان.
6- مهم در نمایشگاه دیده شدن و اطلاع رسانی محصولاتی که داریم هست. تصاویر و عکس های محصولات در بروشورها جا داده شود و فقط یک جمله ی کوتاه برای توضیح آن استفاده شود.
7- بروشورهایی با متن ریز جواب نمی دهد مردم آنقدر اطلاعات و بروشور در نمایشگاه جمع می کنند که از ما توش گمه.
8- دقیقاً جای محصولات در غرفه مشخص باشد.
9- بدانیم طبق بخش بندی مشتریان کدام محصولات باید به کدام مشتری ارایه شود.
10- مهم دیده شدن است. لازم نیست خیلی هزینه کرد.
11- نمایشگاه مانند سر گردنه است؛ برای انجام یک کار کوچک، چندین برابر معمول دست مزد دریافت می کنند. تا جایی که امکان دارد طوری برنامه ریزی کنید که کارها را خودتان انجام بدهید. (مثلاً برای جابجایی 15 متری یک دستگاه که 4 نفر می توانند حملش کنند، چیزی حدود 150 هزار تومان از شما پول طلب می کنند!!! که البته می توان با چانه زنی و ترفندهایی آن را به 50 هزار هم رساند ولی وقت زیادی تلف می شود.).
12- خیلی چیزها ضروری نیست؛ میشه نیاورد مثل یخچال های بزرگ برای نگهداری محصولی که دور از چشم بازدیدکنندگان است؛ بجای آن از ظروف مخصوص و یک قالب یخ می توان استفاده کرد.
13- در نمایشگاه با افراد مهمی آشنا میشوید. تلاش کنید با ایجاد صمیمیت، رابطه پایدار بسازید.
14- کاری کنیم که پرسنل هم دلشون برای هزینه کردن شرکت بسوزه و دنبال کاهش هزینه ها باشند.
15- یک دکور جذاب از قبل آماده داشته باشیم که محصول و برند را در ذهن بازدیدکنندگان تداعی کند.
16- کارگرهای نمایشگاه باهم دست به یکی می کنند که کار شما را یا راه نیاندازند یا این که چندین برابر پول بگیرند؛ اگر لازم شد، از جای دیگر کارگر تأمین کنید.
17- آچار و ابزار لازم را همراه داشته باشیم.
18- مجوز های لازم را از قبل تهیه کنیم. مثل مجوز خروج کالا و وسایل غرفه، کارت ورود افراد شرکت به سالن و ... .
19- وسایل لازم، مانند ابزار و وسایلی که احتمال دارد مورد استفاده باشد را همراه داشته باشیم؛ ولی لازم نیست همه را از ماشین پیاده کنیم.
20- کروکی مسیر حرکت ماشین وسایل از در ورودی تا سالن مربوطه را بدانیم.
21- مدرک مستدل برای خدمات دریافتی از نمایشگاه داشته باشیم و با نوشتن قرارداد اگر غیر آن را دریافت کردیم خسارت بگیریم.
22- 1 روز قبل از تحویل گرفتن غرفه موقعیت را بررسی کنیم و بهترین جا را انتخاب کنیم. مثلاً محلی که مطمئنیم وقتی بازدیدکننده ها وارد محیط نمایشگاه می شوند، اولین چیزی که می بینند بنرهای غرفه ی ماست.
23- بدانیم چه تعداد غرفه خواهد بود و رقبای ما احتمالاً چه کارهایی می کنند.
24- کار بقیه ی غرفه ها را ببینیم و برای نمایشگاه های بعدی ایده بگیریم.
25- عصبانیت جواب نمی دهد؛ باید گفت "چشم"، احترام گذاشت -حتی در صورت بی احترامی بقیه- ولی به هدفمان برسیم
26- با هدیه تبلیغاتی یا پیشنهاد خدماتی در آینده، مسئول نمایشگاه را با خودمان صمیمی کنیم.
27- فرض کنیم باید تمام وسایل را خودمان بیاوریم و از قبل آماده کنیم مثلاً کابل برق 3فاز.
28- بجای بروشور ازتصایور بزرگ و جذاب پشت سرهم رویLCD استفاده کنیم.
29- چسب،بست های پلاستیکی و آهنربایی برای نصب بنرها داشته باشیم.
30- احتیاج نیست وسایل و دستگاه های سنگینی مانند پاتیل ببریم، فقط باید دیده شد و مردم بدانند ما چه می کنیم.
31- بدانیم چطوری دستگاه های غرفه ی خودمان را راه اندازی کنیم و برقش را وصل.
32- وسایل لازم برای بسته بندی و دسته بندی تجهیزات در آخر کار و پایان نمایشگاه را تدارک ببین.
33- تغذیه و سلامت پرسنل فراموش نشه؛ حتماً تدارک غذا و میوه ببین؛ باید از کارکردن لذت برد و زجر نکشید.
34- هرکسی باید مسؤل یک بخش خاص کارها باشه؛ قبل از اجرای اصلی حتماً تمرین کنید.
35- از فضای آزاد نمایشگاه می شه خیلی خوب و حتی رایگان استفاده و اطلاع رسانی کرد.
36- با یک تلفن زدن ساده خیلی کارها میشه کرد. لازم نیست حتماً فعالیت فیزیکی داشته باشیم.
37- گاهی وقتا کمک نکردن بهترین کمک است. گاهی اگر جواب سوالات کسی را ندهی و به او محل نگذاری، خود فرد به دنبال راه حل می رود و جواب را پیدا می کند. این طوری اعتماد به نفس طرف بالا می رود و متوجه می شود که خودش می تواند خیلی از کارها را انجام بدهد.
38- در نمایشگاه باید تمام افراد گروه اطلاعات کامل در مورد محصول داشته باشند که اگر کسی سوالی پرسید بتوانند جواب بدهند.
39- با چیزای جذاب مردم را به سمت غرفه خودمون جذب کنیم؛ مانند فلاشر، صدای جذاب و ... . البته قبلش با مسئولین نمایشگاه هماهنگ کنیم و مجوز بگیریم.
40- اختصاص محل خاصی در غرفه و بسته ی محصولات برای مهمانان ویژه.
41- افراد غرفه بدانند چه اطلاعات و جملاتی باید به افراد مختلف بازدید کننده بدهند.
42- اگه لازم است همه افراد گروه فرم یکسان بپوشند.
43- وسایل هرکسی جای خاصی داشته باشه که در آخر نمایشگاه چیزی گم نشود.
44- کاری کنیم که راه ارتباطی با مردم ایجاد کنیم؛ کسی که نمایشگاه می آید میخواهد رابطه ایجاد کند؛ ما باید شرایطش را ایجاد کنیم.
45- بازدیدکنندگان تمایل دارند چیزی بگیرند که بتوانند ببرند؛ گز تازه با این که جذاب است، کمتر جواب میدهد. و فایده ای به آنها نمیدهد. مردم و بخصوص بازدیدکنندگان معمولی دنبال کسب فایده ی لحظه ای هستند تا اسم محصول در ذهنشان بماند.
46- گاهی وقتا آدم مجبوره برای رسیدن به هدفش خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو می کنه هزینه کنه. مثل هزینه های چند برابری برای کابل کشی برق.
47- چیدمان وسایل طوری باشد که افراد و سایر غرفه ها از آن سوء استفاده نکنند؛ مثلاً آب سردکنی که برای معرفی محصول استفاده می شود جایی نباشد که همه ی مردم بهش دسترسی داشته باشند.
48- طوری چیدمان نهایی غرفه ها را تصور کنیم که در نهایت جای ما بهترین جا باشد. مثلاً موقعیت خودمان را از قبل تثبیت کنیم ولی آخر از همه غرفه را برپاکنیم که احتمال تقلید سایر غرفه ها کمتر شود و درست در بهترین جای نمایشگاه غرفه قرار بگیرد.
49- بدانیم فرآنید چیدمان وسایل چیست تا بتوانیم به ترتیب عمل کنیم و جابجایی وسایل برای مرتب شدن غرفه حداقل شود.
50- تمام کارها و محصولات ما دیده شود نه فقط تعداد محدودی.
51- لازم نیست تعداد یا مقدار زیادی از محصول آورده شود؛ اگر مشتری درخواست محصول را داشت، آدرسش را بگیریم و رایگان برایش بفرستیم. (امتیازی که مخصوص نمایشگاه به بازدیدکنندگان و مشتریان می دهیم.) این هم باعث صمیمیت بیشتر، کاهش هزینه ها و مشکلات حمل محصولات زیاد برای غرفه و افزایش راه های ارتباط با مشتری می شود.
52- به موقعیت جغرافیایی نمایشگاه، سالن ها، امکاناتش و محل مسئولانش آگاه باشیم.
53- در نوشتن قرارداد اجاره ی غرفه، بدانیم دقیقاً چه امکاناتی به ما می دهند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم، آماده باشیم و تکلیف خودمون را بدانیم.
54- منظم بودن ما دلیلی برای منظم بودن بقیه نیست. شاید لازم باشد سایر افراد و حتی مسئولان نمایشگاه را هم مدیریت کنیم. (درست است که گروه معاونت غذای اصفهان وظایف خودشان را خیلی خوب عمل کردند ولی تیم نمایشگاه و مسئولانش اصلاً خوب عمل نکردند. این وظیفه ی ما بود که بررسی کنیم که قطعاً وظایفشان را درست اجرا کنند.
55- شرکت در نمایشگاه سخت و خستگی دارد. باید مراقب بود که کدورت ایجاد نشود. باید با اخلاق و شرمنده کردن بقیه با برخورد خودمان به هدف برسیم.
56- ممکنه مسئولین نمایشگاه ایرادات نابجا بگیرند (گیربدهند). تو بگو چشم ولی سعی کن به هدف خودت هم برسی.
57- حواست به مسئولین باشد. با هدایای تبلیغاتی و دادن کارت شرکت توجه کن. این برای دفعات بعدی خیلی کمک کننده است. (این نکته را برای از قبل آماده کردن تدارکات لازم یادت باشه).
58- کوهی از اطلاعات و تجربیات در زندگی بدست می آید که اگر نوشته نشوند فراموش می شوند و امکان دارد دوباره تکرارشان کنیم و اطرافیان هم نمی توانند از اطلاعات ما استفاده کنند. پس حتماً هر روز مثل من تجربیاتتان را تیتروار در موبایلتان بنویسید و بعداً شرحش را بنویسید.
59- بجای ناراحت شدن بخاطر مشکلات، خوشحال شو که با فکر کردن در مورد مشکلاتِ ایجاد شده، دفعه ی بعد خیلی بهتر عمل می کنی؛ پس حتماً آخر هر کاری که انجام می دهی توی ذهنت تجربیاتش را مرور کن و تا یادت نرفته نکاتش را یادداشت کن.
60- تجربیاتت را به بقیه بده، شاید خودت دیگر نتوانی از آن ها استفاده کنی و بدون استفاده و سودرسانی به بقیه از بین بروند.
61- این ایده ها با فکر در مورد مشکلات و راه حلش داده شد_در هیچ کتابی نیست؛ با فکرمون میتونیم معجزه کنیم.
62- به این کاری که کردم میگم مهندسی فرآیند.
63- تهیه بخش ثبت ایده های کاری در شرکت؛ هرکسی بیشتر ایده بده امتیاز بیشتری دارد.
64- اگه سعی کنی از مشکلات تجربه کسب کنی، هیچ وقت ناامید و خسته نمیشی.
65- اینایی که گفتم واقعیت های زندگی اند؛ اگر بپذیریش، تجربه کسب می کنی و بخاطر این که می توانی در آینده موفق تر عمل کنی از زندگیت لذت می بری؛ و اگر نپذیری ... .

اخبار نمایشگاه های کشور

world-food-moscow    یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت غذایی در جهان، نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه (World Food Moscow) میباشد که  در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه با سابقه چندین...
24500
stock-bank-insurance  نمایشگاه بین المللی بورس – بیمه – بانک که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي...
39590
international-exhibition-of-food-food-technology  مهم ترین اهداف  برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در...
43350
biotech-showcase واژه زيست فناوري نخستين بار در سال 1919 توسط Karl Ereky به مفهوم كاربرد علوم زيستي و اثر متقابل آن ها در فناوري هاي ساخت بشر به كار برده شد. به طور كلي هر گونه فعاليت هوشمندانه بشر درخلق، بهبود و عرضه...
39980
inotex نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری نمايشگاه‌هاى بين‌المللى با گرايشات علمي-فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققين کشورهاى گوناگون مى‌باشند که تنها براى نمايش کالاها و انجام...
44660
medical-equipment-exhibition نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ، ایران هلث با 18 سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت...
46330
transport-exhibition چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته این نمایشگاه بعنوان بزرگترین نمایشگاه ریلی در خاورمیانه در صنعت ریلی  انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و...
45660
environment-exhibition  نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های...
44290
exhibitionsفهرست، نام و نشانی نمایشگاههای بین المللی معتبر عضو اتحادیه جهانی نمایشگاهها  ردیف نام شرکت   کشور  تلفن  نمابر  وب سایت 1 Diversified Exhibitions Australia Pty...
37980
oil-and-gas-exhibition نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش...
43390
renewable-energy انجمن علمی انرژی خورشیدی ایران بنا دارد تا با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیردر راستای سیاست های کلی نظام در بخش انرژی به اهداف زیر بپردازد: - تدوین نقشه راه انرژی های تجدید پذیر در...
39870
laboratory-equipment-and-materials-in-iranنمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق- الکترونیک -نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی...
44010
mavad-shoyandeh در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و...
42950
tehran-exhibition-working-time  شركت نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران  به عنوان يكي از مهمترين شركتهاي تجاري و اقتصادي ایران با بهره مندي از فضا ، امكانات و تسهيلات نمايشگاهي منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمينه...
164000
iran-room نمایشگاه اکسپو 2015 میلان با موضوع «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» پس از شش ماه فعالیت، مراسم، کنفرانس، نمایش، کارگاه آموزشی، مذاکره، بحث و مناظره و کنسرت، دیشب در حالی به کار خود پایان داد که غرفه...
61930

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی، سئو

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی