چگونه در نمایشگاه حضور موفق داشته باشیم

ساک پارچه ای

هديه تبليغاتي
  یک هدیه تبلیغاتی می تواند ساک پارچه ای تبلیغاتی باشد ; جنس این ساک پارچه ای از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند . از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد .مچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند .

 

مشاهده اطلاعات بیشتر...


  لباس کار تبلیغاتی

لباس کارلباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می­باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای خصوصیات خاصی میباشد . همچنین میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای ارائه به نمایندگان فروش کارخانجات تولیدی باشد

 مشاهده اطلاعات بیشتر...

زیرانداز مسافرتی (هدیه ویژه)

هديه تبليغاتي

هديه تبليغاتي

جدیدترین هدیه تبلیغاتی گروه پارسه زیر انداز مسافرتی می باشد که ابعاد زیر انداز 150 * 200 سانتی متر 4لایه و ضد آب می باشد . هر زیر انداز دارای کاور مخصوص با امکان چاپ تبلیغاتی می باشد .قیمت مناسب و پر کاربردی بودن این محصول برای عموم مردم باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی  تبدیل شود .توجه : امکان گلدوزی لوگو بر روی خود زیر انداز نیز با افزایش مبلغ مربوطه نیز امکان پذیر می باشد !

مشاهده اطلاعات بیشتر ...


کفش ایمنی 

 

بسته با شرایط کار باید کفش ایمنی مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیردکارگاههایی که اجسام سنگین ،برنده و روغن های مختلف در آنها مورد استفاده قرار میگیرد،باید از کفشی استفاده نمایند که زیره آنها مقاوم در برابر حلالهای نفتی و روغنی و سرپنجه آهنی مقاوم به ٢٠٠ ژول که در اثر سقوط اجسام بر روی پا از پا محافظت  نماید ...

کیف اداری چرم طبیعی(هدیه مدیریتی)

هديه تبليغاتي

هدیه تبلیغاتی مدیریتی

 انتخاب هدیه ای کاربردی و  مناسب برای مدیران سطح بالای سازمانی بسیار دشوار خواهد بود 

کیف های تمام چرم طبیعی میتواند هدیه ای مناسب برای مدیران ، کارمندان باشد دلایل برتری چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی ( فوم ) : استحکام بالای چرم طبیعی است.


مشاهده اطلاعات بیشتر ...


بشقاب مینا 

هدایای تبلیغاتی

چنانچه بدنبال هدیه ای نفیس و ماندگار در صنایع دستی هستید بشقاب مینا انتخاب مناسبی است

سایز های بشقاب 16 ، 20 ، 25 ، 30 و 35 سانتی متر در طرح ها و رنگ های متنوع 


چگونه در نمایشگاه حضور موفق داشته باشیم

عوامل موفقیت در نمایشگاه

مهمترین عامل توفیق در یک نمایشگاه دارا بودن یک سیاست تبلیغاتی و از پیش تعیین شده‌است. این سیاست‌ها برای هر صنعت متفاوت است.

کسانی را به عنوان راهنما و مسئول غرفه بگمارید که توانایی شناسایی و ارتباط بسیار بالا با مشتریان ناشناخته خود را داشته‌باشند. برخی از مدیران چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند و به‌رغم انجام هزینه های سنگین جهت غرفه آرایی و دکوراسیون، چون فاقد طرحی از پیش تعیین شده هستند، تمامی زحمات آن‌ها به دلیل گزینش نادرست کارکنان غرفه به‌هدر می‌رود.

بهره گیری از بروشور و کاتالوگ جهت تبلیغات بسیار اهمیت دارد و نکته مهم‌تر آن‌که غرفه داران نسبت به نحوه توزیع آن باید دقیق باشند. توصیه می‌گردد که در محل غرفه خود صدها بروشور و کاتالوگ مربوط به شرکت و محصولات خویش را آماده نمایید تا درصورت درخواست متقاضیان و بازدیدکنندگان، در اختیارشان قرار گیرد. در نمایشگاه بازدیدکنندگان فرصت زیادی ندارند تا با محصولات  و کالاهای تمامی غرفه‌ها آشنا شوند، لذا در اختیار گذاشتن این کاتالوگ‌ها باعث می‌شود، تا بازدیدکنندگان پس‌از ترک نمایشگاه فرصت کافی برای مطاله تمامی محصولات شما از طریق کاتالوگ‌ها را داشته باشند.

نمایشگاه صرفا محل فروش کالا نیست، بلکه مکانی جهت گفت‌و‌گو و انجام مذاکرات میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر و نیز شناسایی رقبای جدید و محصولات آن‌ها است. لذا سعی کنید از این مزیت نهایت بهره راببرید.

نوع دکوراسیون غرفه باید متناسب با سیاست‌های تبلیغاتی شرکت باشد. شکل ظاهری غرفه شما نشانه هویت و ماهیت شرکت شماست. لذا در چیدمان وسایل و نمونه کالاها و نیز زیبایی و تمیزی غرفه خود کوشا باشید.

سعی کنید در یک نمایشگاه به موقع ثبت‌نام کنید تا بتوانید فضای مناسبی را در سالن‌های نمایشگاه بگیرید. غرفه‌ای را انتخاب کنید که در مسیر ورود بازدیدکنندگان باشد. دراین خصوص با یک مشاور نمایشگاهی یا یک غرفه‌آرا مشورت کنید. نامناسب بودن فضای غرفه تاثیر زیادی در ناکامی شما در یک نمایشگاه ایفا می‌نماید. حتی اگر مبلغ اجاره غرفه مدنظر شما بیشتر بود، نگران نباشید و وجه آن را پرداخت کنید.

سعی کنید برای مشتریان بالقوه خود کارت دعوت ارسال نمایید و از آن ها دعوت کنید از غرفه شما در نمایشگاه بازدید نمایند.

برای حضور در نمایشگاه باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرد از جمله آماده کردن نمونه محصولات، آموزش و تععین کارمندان غرفه، طراحی غرفه، تنظیم بودجه برای شرکت در نمایشگاه، آماده کردن هدایا، تهیه بروشورهای لازم و کارت ویزیت و...

بی‌تردید هرچه اعتبار و آوازه نمایشگاه بیشتر باشد، امکان موفقیت شرکت ها در آن بیشتر می‌شود. لذا سعی کنید در نمایشگاهی شرکت کنید که دارای اعتبار و آوازه خاصی باشد.

-۱۰با دیگران رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان غرفه شما ایستاده‌اند، شما نیز در غرفه خود بایستید.

-۱۱تا می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. هر اندازه که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، به همان اندازه امکان فروش شما بیشتر می‌شود.

-۱۲جسور باشید، سعی کنید کمرو نباشید، شما در نمایشگاه شرکت کرده اید که کالاهای خود را بفروشید و مشتریان تازه‌ای پیدا کنید.

-۱۳هریک از کالاها را به‌منظور راحتی مشتریان به‌طور واضحی قیمت‌گذاری کنید.

-۱۴در هر نمایشگاه، عکس‌های متعددی از غرفه خود بگیرید. از تمام زوایای غرفه عکس بگیرید. این‌کار نه تنها باعث می‌شود که سابقه‌ای از نمایشگاه برای شما باقی بماند، بلکه چنانچه عیب و ایرادی ازنظر غرفه‌آرایی و چیدمان وجود داشته باشد، کاملا مشخص و آشکار می‌گردد.

-۱۵تصور نکنید که با پایان پذیرفتن زمان برگزاری نمایشگاه کار شما نیز به اتمام رسیده‌است. بخش مهمی از کار تبلیغی شما هنوز باقی مانده‌است و آن پیگیری تماس‌ها و ارتباطاتی است که مربوط به بازدیدکنندگان غرفه شما در هنگام برگزاری نمایشگاه می‌باشد.

شیوه های ارتباط با بازدیدکنندگان و جذب آن‌ها

کارکنان غرفه خود را از میان افرادی برگزینید که دارای روابط عمومی قوی و دانش کافی هستند.

کارکنان غرفه باید افرادی صبور باشند و اطلاعات کافی در مورد محصولات در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند و درصورت امکان کارت برخی از بازدیدکنندگان را جهت تماس‌های بعدی دریافت کنند.

استفاده از هدایا و اشانتیون نیز شیوه‌ای موثر جهت جذب بازدیدکنندگان است.

ارائه فرم نظرسنجی به بازدیدکنندگان نیز از دیگر روش‌های ارتباط و ارزیابی کار شرکت به‌شمار می‌رود.

روش‌هایی جهت افزایش فروش در نمایشگاه

بدون هیچ تاملی به بازدید‌کنندگان سلام کنید

البته مجبور نیستید به تعارفات بی‌جهت و بیهوده بپردازید و عباراتی چون: « می‌توانم به شما کمک کنم؟» را بکار ببرید. وقتی با بازدیدکننده‌ای روبه‌رو می‌شوید، آرام با او دست بدهید و پس‌از معرفی خودتان درباره شرکت و فعالیت‌های آن توضیحاتی به او ارائه دهید. با این کار گفت‌و گوی میان شما ادامه خواهد یافت و ارتباط نزدیکتری با بازدیدکننده برقرار خواهید نمود.

فورا بازدیدکننده غرفه خود را بشناسید

مهم‌ترین نکته‌ای که شما باید بدانید این‌است که از شغل و مسئولیت‌های بازدید‌کننده غرفه خود اطلاع حاصل نمایید. این‌کار موجب می گردد که بدانید از او چه سوالاتی را بپرسید. سئوالات شما از یک مسئول و متخصص بسیار متفاوت از سوالاتی است که از یک فرد عادی می‌پرسید و نحوه برخورد و رفتار شما نیز به همین‌گونه خواهد بود.

ارتباط خود را با بازدیدکنندگان بعداز پایان نمایشگاه حفظ کنید

همچنان که با بازدیدکنندگان مشغول گفت‌و‌گو درباره تولیدات خویش هستید، به‌طور غیر‌مستقیم از او بخواهید تا شماره تلفن تماس خود را در اختیار شما بگذارد. این‌کار موجب می‌گردد تا ارتباط خود را با او حفظ نمایید.

اخبار نمایشگاه های کشور

world-food-moscow    یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت غذایی در جهان، نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه (World Food Moscow) میباشد که  در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه با سابقه چندین...
23520
stock-bank-insurance  نمایشگاه بین المللی بورس – بیمه – بانک که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي...
37920
international-exhibition-of-food-food-technology  مهم ترین اهداف  برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در...
41200
biotech-showcase واژه زيست فناوري نخستين بار در سال 1919 توسط Karl Ereky به مفهوم كاربرد علوم زيستي و اثر متقابل آن ها در فناوري هاي ساخت بشر به كار برده شد. به طور كلي هر گونه فعاليت هوشمندانه بشر درخلق، بهبود و عرضه...
38410
inotex نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری نمايشگاه‌هاى بين‌المللى با گرايشات علمي-فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققين کشورهاى گوناگون مى‌باشند که تنها براى نمايش کالاها و انجام...
42790
medical-equipment-exhibition نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ، ایران هلث با 18 سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت...
44370
transport-exhibition چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته این نمایشگاه بعنوان بزرگترین نمایشگاه ریلی در خاورمیانه در صنعت ریلی  انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و...
43750
environment-exhibition  نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های...
42480
exhibitionsفهرست، نام و نشانی نمایشگاههای بین المللی معتبر عضو اتحادیه جهانی نمایشگاهها  ردیف نام شرکت   کشور  تلفن  نمابر  وب سایت 1 Diversified Exhibitions Australia Pty...
36350
oil-and-gas-exhibition نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش...
41520
renewable-energy انجمن علمی انرژی خورشیدی ایران بنا دارد تا با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیردر راستای سیاست های کلی نظام در بخش انرژی به اهداف زیر بپردازد: - تدوین نقشه راه انرژی های تجدید پذیر در...
38290
laboratory-equipment-and-materials-in-iranنمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق- الکترونیک -نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی...
42410
mavad-shoyandeh در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و...
41090
tehran-exhibition-working-time  شركت نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران  به عنوان يكي از مهمترين شركتهاي تجاري و اقتصادي ایران با بهره مندي از فضا ، امكانات و تسهيلات نمايشگاهي منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمينه...
154440
iran-room نمایشگاه اکسپو 2015 میلان با موضوع «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» پس از شش ماه فعالیت، مراسم، کنفرانس، نمایش، کارگاه آموزشی، مذاکره، بحث و مناظره و کنسرت، دیشب در حالی به کار خود پایان داد که غرفه...
59300

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی، سئو

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی