تدابیر مهم در راستای آماده شدن برای نمایشگاه

ساک پارچه ای

هديه تبليغاتي
  یک هدیه تبلیغاتی می تواند ساک پارچه ای تبلیغاتی باشد ; جنس این ساک پارچه ای از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند . از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد .مچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند .

 

مشاهده اطلاعات بیشتر...


  لباس کار تبلیغاتی

لباس کارلباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی مطرح می­باشد و کلیه کارکنان باید با لباس کار مناسب محل کار در سر کار حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای خصوصیات خاصی میباشد . همچنین میتواند هدیه تبلیغاتی مناسبی برای ارائه به نمایندگان فروش کارخانجات تولیدی باشد

 مشاهده اطلاعات بیشتر...

زیرانداز مسافرتی (هدیه ویژه)

هديه تبليغاتي

هديه تبليغاتي

جدیدترین هدیه تبلیغاتی گروه پارسه زیر انداز مسافرتی می باشد که ابعاد زیر انداز 150 * 200 سانتی متر 4لایه و ضد آب می باشد . هر زیر انداز دارای کاور مخصوص با امکان چاپ تبلیغاتی می باشد .قیمت مناسب و پر کاربردی بودن این محصول برای عموم مردم باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی  تبدیل شود .توجه : امکان گلدوزی لوگو بر روی خود زیر انداز نیز با افزایش مبلغ مربوطه نیز امکان پذیر می باشد !

مشاهده اطلاعات بیشتر ...


کفش ایمنی 

 

بسته با شرایط کار باید کفش ایمنی مناسب تهیه و مورد استفاده قرار گیردکارگاههایی که اجسام سنگین ،برنده و روغن های مختلف در آنها مورد استفاده قرار میگیرد،باید از کفشی استفاده نمایند که زیره آنها مقاوم در برابر حلالهای نفتی و روغنی و سرپنجه آهنی مقاوم به ٢٠٠ ژول که در اثر سقوط اجسام بر روی پا از پا محافظت  نماید ...

کیف اداری چرم طبیعی(هدیه مدیریتی)

هديه تبليغاتي

هدیه تبلیغاتی مدیریتی

 انتخاب هدیه ای کاربردی و  مناسب برای مدیران سطح بالای سازمانی بسیار دشوار خواهد بود 

کیف های تمام چرم طبیعی میتواند هدیه ای مناسب برای مدیران ، کارمندان باشد دلایل برتری چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی ( فوم ) : استحکام بالای چرم طبیعی است.


مشاهده اطلاعات بیشتر ...


بشقاب مینا 

هدایای تبلیغاتی

چنانچه بدنبال هدیه ای نفیس و ماندگار در صنایع دستی هستید بشقاب مینا انتخاب مناسبی است

سایز های بشقاب 16 ، 20 ، 25 ، 30 و 35 سانتی متر در طرح ها و رنگ های متنوع 


تدابیر مهم در راستای آماده شدن برای نمایشگاه

آماده شدن برای نمایشگاه

بایدها:

استخدام یک پیمانکار و طراح مشهور

خیلی از پیمانکار ها وطراحان در خانه ی خود کار می کنند و فاقد استاندارد های معتبر هستند آنان برای کار با شما بسار مستعدند و با شما راه می آیند به همین دلیل طراح ویا شرکت پیمانکاری را که برای همکاری انتخاب می کنید مطمئن شوید دارای مدارک معتبر استاندارد های لازم و ثبت شرکت خویش باشد.

  باید ها و نباید ها در نمایشگاه

پرسنل و کارمندان ثابت نباید:

سر پست خود سیگار بکشند ویا چیزی بخوانند یا بخورند و یا حتی با رویی نا خوش جواب دیگران را بدهند.

گفتن تبریک و خوش آمد جلوی مردم به گروه هایی که اکثریت مردم از آنان خوششان نمی آید.

نباید زیاد به مردم فشار بیاورند و یکدفه جلو رفته و بگویند " میتوانم کمکتان کنم؟"  این کار باعث می شود وقت بسیاری از افراد گرفته شود و جوابهای " نه خیلی ممنونم" زیادی داده شود. راهی که باید آنان پیش گیرد این گونه است که بازدیدکنندگانی که دنبال مکان یا فرد خاصی هستند شکلی پریشان دارند و می توان آنان را  تشخیص داد پرسنل باید پس از شناسایی این افراد جلو روند و این سوال را مطرح کنند که " انگار شما دنبال جایی هستید؟ من در خدمتم!".

پرسنل و کارمندان ثابت باید:

1.     آنان باید همیشه گوش به زنگ و آماده باشند ( نه فقط در روز اول ویا ساعات اول هر روز ).

2.      با همه ی افراد مثل اشخاص مهم جامعه رفتار کنند حتی اگر مشتری نباشد و قصد خرید نداشته باشد.

3.      استراحت به وقت و قانونی داشته باشند. ولی اگر آنان می خواهند بنشینند ویا لیوانی قهوه میل کنند باید سر پست نباشد.

4.      دو لنگه کفش یا دنپایی راحت  فقط در قسمتی که می نشینند داشته باشند. این کار باعث می شودتا آنان در قسمت پا راحت باشند و بازدهی را کمی بالا می برد.

هدف ما این است که به افرادی که نمایشگاه را برگزار کرده اند کمک کنیم:

از فریب ها دوری کنیم. 
برنامه ریزی کنیم و تدارک ببینیم. 
هدف های واقع گرایانه داشته باشیم. 
مفید باشیم. 
کسب و کار را گسترش دهیم. 
باعث شویم مبلغ سرمایه گذاری شده باز گردد. 
از اتفاقات و رویدادها لذت ببریم و سال دیگر برگردیم. 

تصور غلط:

محصولا در نمایشگاه ها بی فایده و گران هستند.

من باید در نمایشگاه شرکت کنم چون رقیب من شرکت کرده است.

من باید بزرگترین غرفه ی ممکنه را داشته باشم.

اگر شما در گوشه ها غرفه داشته باشید بازدید کننده ای نخواهید داشت.

من نیاز به حضوردر نمایشگاه ندارم همه ما را می شناسند.

برنامه ریزی؟ این کار موسسات است.

ما هیچ نیازی به بازاریابی مضاعف نداریم.

نمایشگاه قسمتی از بازاریابی است

1- نمایشگاه ها باید فقط یک قسمتی از رهبردهای جامع بازاریابی باشند.

2- مثل رسانه های دیگر هدفهای خود را مشخص کنید و آنان را برشمارید.

3- برنامه های ویدویی و دیجیتال خود را همراه با نمایش اجناس در نمایشگاه به معرض دید افراد قرار دهید.

4- یک نمونه از بهترین تبلیغات میتواند این باشد که شماره ی غرفه ی خود رادر اطلاعیه ها ذکر کنید.

5- برای تقویت محصولات و سرویس های خود روی کیفیت و بهبودی نمایش و برنامه های خود سرمایه گذاری کنید.

اشتباهات عمومی

نداشتن هیچ گونه برنامه ریزی پیشرفته.

هدف ها مشخص نشده باشد.

نداشتن رهبر و سرگروه برای سازماندهی پشتیبان ها.

نداشتن هیچ گونه بازاریابی مقدماتی.

محصولات کار نکنند.

صفحه ی نمایش نامعقول و استفاده از کارمندان بی حوصله.

عدم آموزش به کارکنان و یا عدم تمرین آنان.

عدم استفاده از کارکنان فنی.

برنامه ریزی پیشرفته:

در ابتدا برنامه ها و هدف های خود را ارائه دهید.

تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات خود را ترویج دهید.

یک ایستگاه و مکان را برای خود مشخص و ثبت کنید.

ساعت کار و اندازه ی بوجه ی خود را اعلام نمایید.

غرفه و مکان مورد نظر خود را با محصولات و به اندازه ی بوجه ی تعیین شده ی خود طراحی کنید.

برای نمایش محصولات یک مدیر مسئول قرار دهید.

یک برنامه بازاریابی دقیق برای خود تهیه کنید.

نمایندگی های تیلیغاتی را محلی برای خلق نظرات و پیشنهادات قرار دهید.

مثال های عملی:

به کار انداختن یک محصول جدید و نمایش برای عموم مردم. 
پیش بینی افزایش مشتریان احتمالی. 
تقویت کیفیت و طراحی عکس ها و بروشورهای شرکت. 
فروش محصولات. 
استخدام نماینده و توزیع کننده جدید. 
بررسی بازار کنونی. 
افزایش سهم بازار. 
موضع صحیحی را انتخاب کنید

کاربردی و عملگرا باشید. 
یک آگهی مکتوب (پوستر) مناسب تهیه کنید. 
طراحی خود را با فضایی قابل دسترس و مفید انجام دهید. 
آن (تبلیغ) را به سادگی طراحی کنید . 
یک محصول را انتخاب کنید برای اینکه بیشتر در معرض دید قرار دهید و آن را معرف خود بدانید تا مردم جلب شوند. 
حساب دقیق بودجه خود را داشته باشید. 
قیمت ها را کنترل کنید. 
محصولات خود را در معرض دید قرار دهید

آیا محصولات شما در وضعیتی هستند که به خوبی کار کنند؟

آیا شما اطلاعات فنی مورد نیاز را دارید؟

آیا شما اعانه ویا محصول قابل دسترسی دارید؟

آیا نمایش و محصولات شما به طور واضح مشهود هستند؟

آیا مشتری می تواند با محصول نمایش داده شده کار کند و با طرز کارش آشنا شود ویا فقط نمونه ای نمایشی است؟

چگونه شما می توانید به سودمندی مفضاعف و با لقوه برسید؟

آیا نورپردازی دقیقا از روی برنامه ریزی بوده است؟

آیا لوگوشرکت شما واضح است و به آسانی خوانده می شود؟

آیا غرفه ی شما به گونه ایست که مردم به آن جذب می شوند؟

شروع به کار در غرفه:

از بهترین افراد خود استفاده کنید. 
آنان باید آموزش دیده و تربیت شده باشند. 
حراج همراه با اصول ترکیب بسیار عالی است. 
یک نظام و جدول اسامی داشته باشید. 
غرفه را همیشه مرتب و تمیز نگه دارید. 
حداقل از دو نفر کارمند در غرفه ی خود استفاده کنید. 
لباس هایی که نشان کمپانی را دارند بپوشید. 
استراحت كنید ولی نه زیاد. 

چشم اندازی از غرفه

پوشیدن لباس مناسب در محل کار ( غرفه ) دارای اهمیت زیادی است.

در فروش محصولات باید روزانه فروش خود را به مقداری تثبیت کنید و کمتر از آن فروش نکنید.

سر صحبت را باز کردن دارای اهمیت زیادی است که باید غرفه دار توانایی آن را داشته باشد.

باید بازدیدکنندگان را کنترل کنید هم از نظر اینکه از محصولات استفاده بی جا نکنند وهم از این نظر که در رشته ی تخصصی آن فرد بتوانید وی را کمک کنید.

جزئیات موضوعاتی را که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند از آنان بپرسید.

حرفه ای عمل کنید و کارها را حرفه ای جلو ببرید.

اطلاعات کافی را درباره ی محصولات بدانید.

با بازدیدکننده آشنا شوید و بگذارید تا شما را بشناسد و خود را به او معرفی کنید این کار باعث می شود که بازدیدکننده بازهم ازشما خرید کند.

به دنبال خریداران بلقوه برگدید و آنان را جذب کنید

فعالیت و تحرک خود را افزایش دهید و مشتریان بلقوه را جذب کنید.

پیش بینی ساده ای درباره ی افراد کنجکاو کنید که چگونه رفتار می کنند که راحت تر قابل شناسایی باشند.

این افراد کنجکاو به چه موضوعی علاقه دارند؟

بررسی کنید که آنها چه چیزی لازم دارند.

نباز های بررسی شده را با محصولات خود تطابق دهید و چرا اندیشی کنید.

هرگز خبرنگاران را حذف و از آنان دوری نکنید.

همیشه به دنبال ارتباط با افراد باشید.

مراقب جاسوسان باشید.

تبلیغات و روابط عمومی

1- زمان و برنامه ی رسانه ها را بدانید تا در هنگام شروع کار خود را معرفی کنید.

2- رشته و موضوع کار خود را به موسسات مربوط سازید.

3- به صورت پیشرفته و مدرن تبلیغات کنید فراموش نکنید که اسم غرفه ی خود را در تبلیغات ذکر کنید.

4- از پست الکترونیکی مستقیم شرکت استفاده کنید و بلیت ها ، بروشور ها ، نامه ها و... خود را همیشه با پست الکترونیکی مستقیم شرکت برای موسسات بفرستید.

5- برای بهره و سود خوب و مناسب با روابط عمومی برنامه ریزی شده جلو بروید.

6- مطمئن شوید که مقصد بسته های ارتباطی شرکت شما در خبرگزاری ها باشد.

7- اجازه ی خلاقیت های فردی به پرسنل فروش و نمایندگیهای خود بدهید.

8- در پذیرایی نمایندگی اصلی ویا شرکت خود نمایش ویا پوسترهایی از رویدادهای کاری شرکت قراردهید.

9- در وب سایت ها برای هر یک از نمایش های خود تبلیغات کنید و اطلاعات مربوط را به مردم ارائه دهید.

پیگیری سنجش سرمشق ها برای پاسخ گویی

اگر شما نمی توانید سرمشق ها و راهنمایی های لازم و انجام شده را در زمینه ی محصولا بسنجید و پیگیری کنید این کار را انجام ندهید.

به سرعت هر گونه سرمشق و رهبری را پیگیری کنید.

با تمام مشتریان هرچه زودتر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که بازدید کنندگان از شما آدرستان را می پرسند.

بیشتر بازدیدکنندگان را به چشم مشتری و ارباب رجوع نگاه کنید.

در پایان هر روز حراجی مختصر و مفید داشته باشید.

نتایج خود را در برابر هدف هایتان ارزیابی کنید که آیا نتایج بدست آورده نزدیک به هدف های از قبل تعیین شده شما هست یا نه.

ضمانت فرصت های شما از طرف موسسه ی برگزار کننده ی نمایشگاه

درباره ی فرصت هایی که می توانید در آنها ثبت نام کنید و از آنان بهره مند شوید که اعم از انواع تبلیغات بر روی  اونیفورم کارکنان ، بالن های تبلیغاتی ، ایستگاه های اتوبوسی و حمل و نقلی ، بر روی وسایل نقلیه نمایشگاه ، جاده ها ، دیوار ها و تابلو های ویدویی سوال کنید و کاملا مطمئن شوید که حق خود را در این گونه فعالیت ها گرفته باشید.

اخبار نمایشگاه های کشور

world-food-moscow    یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت غذایی در جهان، نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه (World Food Moscow) میباشد که  در مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار می شود. این نمایشگاه با سابقه چندین...
25050
stock-bank-insurance  نمایشگاه بین المللی بورس – بیمه – بانک که به عنوان بزرگترين رويداد ايران در زمينه بورس، بانک و بيمه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانک و بيمه برپا مي...
40790
international-exhibition-of-food-food-technology  مهم ترین اهداف  برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در...
44510
biotech-showcase واژه زيست فناوري نخستين بار در سال 1919 توسط Karl Ereky به مفهوم كاربرد علوم زيستي و اثر متقابل آن ها در فناوري هاي ساخت بشر به كار برده شد. به طور كلي هر گونه فعاليت هوشمندانه بشر درخلق، بهبود و عرضه...
41110
inotex نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری نمايشگاه‌هاى بين‌المللى با گرايشات علمي-فناوري پل ارتباطى بين بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققين کشورهاى گوناگون مى‌باشند که تنها براى نمايش کالاها و انجام...
45920
medical-equipment-exhibition نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ، ایران هلث با 18 سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت...
47630
transport-exhibition چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته این نمایشگاه بعنوان بزرگترین نمایشگاه ریلی در خاورمیانه در صنعت ریلی  انواع صنایع و خدمات مختلف ریلی بخش مسافری درون شهری، برون شهری و...
47030
environment-exhibition  نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های...
45600
exhibitionsفهرست، نام و نشانی نمایشگاههای بین المللی معتبر عضو اتحادیه جهانی نمایشگاهها  ردیف نام شرکت   کشور  تلفن  نمابر  وب سایت 1 Diversified Exhibitions Australia Pty...
39060
oil-and-gas-exhibition نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش...
44710
renewable-energy انجمن علمی انرژی خورشیدی ایران بنا دارد تا با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیردر راستای سیاست های کلی نظام در بخش انرژی به اهداف زیر بپردازد: - تدوین نقشه راه انرژی های تجدید پذیر در...
40960
laboratory-equipment-and-materials-in-iranنمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق- الکترونیک -نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی...
45330
mavad-shoyandeh در این نمایشگاه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و...
44340
tehran-exhibition-working-time  شركت نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران  به عنوان يكي از مهمترين شركتهاي تجاري و اقتصادي ایران با بهره مندي از فضا ، امكانات و تسهيلات نمايشگاهي منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمينه...
171030
iran-room نمایشگاه اکسپو 2015 میلان با موضوع «تغذیه زمین، انرژی برای حیات» پس از شش ماه فعالیت، مراسم، کنفرانس، نمایش، کارگاه آموزشی، مذاکره، بحث و مناظره و کنسرت، دیشب در حالی به کار خود پایان داد که غرفه...
63560

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی، سئو

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی