هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
کالای تبلیغاتی به صورت جهانی برای تبلیغ عناوین تجاری، محصولات و هویت صنفی است. همچنین برای پخش کردن در رویدادها مثل نمایشگاه ها و عرضه محصولات به کار می رود. محصولات تبلیغاتی برای سازمان های غیرتجاری نیز به منظور تبلیغ هدفشان و یاداوری رویدادهای خاصی مثل راهپیمایی ها یا رویدادهایی که برای هدفشان بودجه فراهم می کند، مورد استفاده قرار می گیرد.
تقریبا همه چیز را می توان با نام یک شرکت یا لوگو علامت گذاری نمود و برای تبلیغات استفاده کرد. اجناس متداول برای این کار شامل تی شرت، کلاه، دسته کلید، پوستر، خودکار و یا لیوان است. بزرگترین دسته محصولات برای تبلیغات پوشاک است که حدود 30% از کل را در بر می گیرد. محصولات تبلیغاتی دوستدار محیط زیست مثل محصولاتی که از مواد قابل بازیافت و منابع تجدید پذیر ایجاد شده است بسیار محبوبیت پیدا کرده است.
بیشتر اجناس تبلیغاتی کوچک و ارزان قیمت است اما دربرگیرنده اجناس گران تر نیز باشد؛ مثلا به افراد مشهور در جشنواره های و نمایش های تقدیری اغلب محصولات تبلیغاتی گران قیمتی مثل ادکلن، کالاهای چرمی و الکترونیکی گرانی داده می شود. شرکت هایی که هدایای گران قیمتی برای افراد مشهور فراهم می کنند معمولا از آن فرد درخواست می کنند که از او و هدیه عکسی بگیرند و از آن عکس برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند. برخی دیگر از شرکت ها هدایایی تجملی مثل کیف دستی یا دستمال گردن برای افراد مشهور تهیه می کنند با این امید که فرد آن را در مجامع عمومی استفاده کند و برای شرکت شهرت به همراه می آورد.
شناخت عنوان تجاری متداول ترین دلیل استفاده از کالای تبلیغاتی است. دلایل دیگری که فروشندگان از اجناس تبلیغاتی استفاده می کنند شامل ارتباط با کارمندان، یاداوری رویدادها، ایجاد آگاهی درباره نمایشگاه های تجاری، روابط عمومی، برنامه های غیرتجاری، برنامه های ایجاد انگیزه درونی، مراجعات مشتریان و بازار پژوهی است.
اجناس تجاری همچنین در سیاست برای تبلیغ کاندیداها و اهداف استفاده می شود. اجناس تبلیغاتی برای موسسات غیر تجاری مثل مدارس و موسسات خیریه به منظور جمع آوری کمک و ایجاد آگاهی استفاده می شود. یک مثال برجسته شرکت livestrong wristband بود که برای ایجاد آگاهی درباره سرطان تبلیغات می کرد و برای برنامه های مبارزه و تحقیق در مورد سرطان بودجه جمع آوری می نمود.
استفاده از کالاهای تبلیغاتی در خرید و فروش پارتیزانی پدیده ای جدید و محبوب است. اجناس به طریق جالب توجهی علامت گذاری می شود و پیام تجاری مشخصی نیز روی آن ها به چشم می خورد. در این نوع خرید و فروش، کالاهای تبلیغاتی مفید خواهد بود به این علت که محدوده وسیعی از محصولات را می توان به این کار اختصاص داد.
اهداء هدایای صنفی در طول مرزهای بین المللی و فرهنگ ها با تفاوت محصول از کشوری به مشور دیگر متفاوت است.
هدایای تبلیغاتی به ندرت توسط شرکت های صنفی به طور مستقیم از تولید کننده اولیه خریداری می شود. تخصص تولید کننده به تولید فیزیکی محصول متکی است اما آوردن محصول در مقابل مشتری بالقوه مهارتی کاملا متفاوت و فرایندی پیچیده است. در صنعت کالای تبلیغاتی UK و ایرلند شبکه جامعی از شرکت های توزیع کننده وجود دارد. یک توزیع کننده کالای تبلیغاتی به عنوان شرکتی که «روی فروش کالاهای تبلیغاتی به مشتری نهایی تمرکز کرده است»تعریف می شود. (مشتری نهایی شرکتی صنفی یا یک سازمان است که کالای تبلیغاتی را برای استفاده خودش خریداری می کند.) این شرکت های توزیع کننده تخصص رساندن محصول به بازار را ندارند بلکه پشتیبانی تخصصی مورد نیاز را فراهم می کنند. جنبه منحصر به فرد کالای تبلیغاتی این است که در بیشتر مو قیت ها محصول همراه لوگو یا علامت تجاری یک سازمان صنفی است. تولید کنندگان کالای تبلیغاتی پشتیبانی کاملی در پردازش سفارشات، کارهنری، گردش کار و تحویل کالای تبلیغاتی از چندین منبع تولیدکننده ارائه می دهند.
اهمیت هدایای تبلیغاتی
۱- تبلیغات برای کسب و کار شما
یکی از عوامل موثر در رشد یک سازمان تبلیغات آن است، در این روند روبه رشد توزیع هدایای تبلیغاتی توسط شرکت ها دارای نقش مهم و ضروری است.هنگامی که یک مشتری هدیه تبلیغاتی را از شما دریافت می کند که شامل نام و کلیه ی اطلاعات شماست او شما و کسب و کارتان را به خاطر می سپارد و در زمان مخصوص از آن استفاده می کند.
۲- به کارکنانتان اجازه می دهد تا بدانند شما ارزش کار سخت آنها را می دانید. همچنین این کار روشی است ایده آل برای نشان دادن قدردانی و محکم کردن روابطتان با مشتریان کلیدی در طول فصول.
۳- یکی دیگر از مزایای بزرگ هدایای تبلیغاتی یا شرکتی ایجاد روابط قوی با مشتریانتان است .
به بهترین مشتریانتان هدایایی را هدیه دهید که با اطلاعات شخصی و روحیات خود آنها سازگار باشد با این کار شما ارتباط نزدیک خود را با شخصی که با او کار می کنید نشان می دهید، و در حقیقت با این کار ارتباط بسیار قوی را با مشتریانتان بر قرار می کنید.
مشتریان ارزشمندتان به خاطر سفارشات و همکاری هایی که در طول سال با شما داشته اند، لایق این هستند که از آنها قدردانی شود.
لیوان تبلیغاتی
این لیوان در حالت عادی به رنگ مشکی می باشد و هنگامی که مایعات گرم مانند ( چای ، نسکافه و ... ) ریخته میشود تغییر رنگ داده و طرح یا لوگو تبلیغاتی چاپ شده بر روی آن همانند تصویر زیر نمایان میشود
سپس لیوان پس از سردشدن به حالت اولیه خود (رنگ مشکی) باز می گردد .
حداقل تعداد سفارش 100 عدد // قابلیت چاپ تمام رنگی // مدت زمان تحویل سه روز کاری
ابعاد چاپ 8*20 سانتی متر // ابعاد لیوان 10*21 // رنگ های لیوان سرمه ای و مشکی
لیوان تبلیغاتی // حرارتی
تولید پرچم
انواع تولید پرچم شامل پرچم اهتزاز ، پرچم رومیزی و پرچم تشریفات
پرچم های اهتزاز معمولا به نیاز سازمان ها بصورت طرح های از پیش آماده و یا طرح ویژه به درخواست سازمان ها انجام می پذیرد . از نکات مهم در تولید پرچم های اهتزاز بعلت قرار گیری در فضای باز استحکام پارچه و دقت در دوخت پرچم ور نگ های استفاده شده می باشد
پرچم های رومیزی در جنس های ساتن و جییر تولید میشوند که چاپ بر روی آن بصورت سیلک تک رنگ و تمام رنگی دیجیتال قابل اجرا میباشد . پرچم رومیزی هم در زیبایی دکوراسیون اداری تاثیرگذار بوده و هم باعث اعتماد سازی بیشتر در مشتری شده و رسمیت خاصی به کسب و کار و تجارت شما خواهند داد .
پرچم های تشریفات نیز معمولا در سالن ها و اتفاقای کرامندان و مدیران استفده شده که جلال و شکوه خاصی را به دکوراسیون داخلی محیط داده و امروزه حتی در شرکت ها یکوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرند
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصلفرمایید.
پرچم تبلیغاتی رومیزی - ابعاد : 20*30