ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

هديه تبليغاتي
  یک هدیه تبلیغاتی می تواند ساک دستی تبلیغاتی باشد ; جنس این ساک دستی از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند . از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد .مچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند .

مشاهده اطلاعات بیشتر...

زیرانداز مسافرتی (هدیه ویژه)

هديه تبليغاتي

هديه تبليغاتي

جدیدترین هدیه تبلیغاتی گروه پارسه زیر انداز مسافرتی می باشد که ابعاد زیر انداز 150 * 200 سانتی متر 4لایه و ضد آب می باشد . هر زیر انداز دارای کاور مخصوص با امکان چاپ تبلیغاتی می باشد .قیمت مناسب و پر کاربردی بودن این محصول برای عموم مردم باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شود .توجه : امکان گلدوزی لوگو بر روی خود زیر انداز نیز با افزایش مبلغ مربوطه نیز امکان پذیر می باشد !

مشاهده اطلاعات بیشتر ...

کیف اداری چرم طبیعی(هدیه مدیریتی)

هديه تبليغاتي

هدیه تبلیغاتی مدیریتی

 

کیف های تمام چرم طبیعی میتواند هدیه ای مناسب برای مدیران ، کارمندان باشد دلایل برتری چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی ( فوم ) : استحکام بالای چرم طبیعی است.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...

ارتقای سطح آگاهی عمومی مرهون نمایشگاه‌های تخصصی

Posted in اخبار نمایشگاه های کشور


نمایشگاه آگروفود محفلی تخصصی است برای ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات و تم‌های نمایشگاه، معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های موضوعی نمایشگاه و همچنین بهانه‌ای برای ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور برای توسعه صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران به نقل از صمت، یکی از نکاتی که باید درباره این نمایشگاه مورد توجه قرار داد، این است که با سرعت بسیار خوبی مسیر رشد و پیشرفت را طی می‌کند. از زمان نخستین نمایشگاه‌های آگروفود در کشورمان پیشرفت‌های بنیادی در زمینه ماشین‌آلات، بسته‌بندی، فرآوری بهینه محصولات کشاورزی، ارتقای سطح کیفی محصولات غذایی و... به‌دست آمده است.

به‌طوری‌که در سال گذشته، ۵۷درصد شرکت‌کنندگان داخلی در بخش فود، ۳۵درصد در بخش فودتک و مابقی در بخش آگرو حضور داشتند. از دیگر مولفه‌های مثبت این نمایشگاه آن است که همه‌ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه، نشست‌های تخصصی جانبی متنوع در مباحث موضوعی نمایشگاه به وسیله متخصصان، کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی کشور برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت بالای کشورمان در زمینه صنایع کشاورزی و به دنبال آن صنایع مرتبط و سابقه برگزاری بیش از ۲ دهه این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی یا نمایندگی‌های آنها از کشورهای صنعتی جهان در قالب پاویون‌های گروهی یا به‌صورت شرکت‌های مستقل در کنار صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و شرکت‌های مطرح داخلی، به نمایش دستاوردها، تبادل آخرین اطلاعات روز و معرفی تازه‌های بازار در زمینه این صنعت مهم پرداخته‌اند.



باید توجه داشت که بخشی از ارتقای سطح آگاهی افکار عمومی در جامعه، مرهون برگزاری و حضور شرکت‌ها در چنین نمایشگاه‌های تخصصی و تبادل اطلاعات و انتقال فناوری است، از این‌رو امسال در جهت هرچه تخصصی‌ترشدن فضای برگزاری و بهره‌گیری و استفاده هرچه بیشتر مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، در ۳ بخش تخصصی«ایران فود» «ایران فودتک» و «ایران آگرو» برگزار می‌شود و تمامی شرکت‌ها در این ۳ بخش، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه فرآورده‌ها و محصولات غذایی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط، ماشین‌آلات و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی در معرض دید و قضاوت دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان گذاشته‌اند.

امروزه شرکت‌کنندگان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. رقابت تنگاتنگ در بازار عرضه و تقاضا تمامی تولیدکنندگانی که قصد ماندن در عرصه تولید را دارند، بر آن داشته تا تمامی عزم خود را جزم کنند که گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. ارزش محصولات غذایی هم‌اکنون با همت و تلاش شرکت‌کنندگان در این صنعت به رشد قابل‌توجهی دست یافته است. روند جهشی شاخص‌های نمایشگاه آگروفود ۹۳ نشان از اراده و اهتمام شرکت‌کنندگان این نمایشگاه برای تدارک نمایشگاهی در شأن و منزلت صنایع‌غذایی و کشاورزی کشور را داشته و امیدواریم با مشارکت و راهنمایی صنعتگران، بازرگانان و دست‌اندرکاران هر سال بر کیفیت آن افزوده شود.

آشنایی با فناوری‌ها و تولیدات جدید فقط در عرصه برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی امکان‌پذیر است و این نمایشگاه می‌تواند در عرصه بین‌الملل فرصت مناسبی برای تعامل بین صنعتگران و متخصصان ایرانی با دیگر کشورها برای به‌روزرسانی دانش متخصصان مهیا کند.



همچنین زمینه شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت‌های تولیدی داخلی را مشخص کرده و تجاربی که در این‌گونه نمایشگاه‌ها از سوی شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، بازخورد مناسبی در پیشرفت این صنعت و دستاوردهای خوبی برای فعالان عرصه صنعت غذایی و در نهایت صرفه‌جویی‌های اقتصادی در جامعه و بازارهای بین‌المللی به همراه خواهد داشت.

محمد سعادتی‌پور - مدیر روابط عمومی و امور بین‌المللی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ج.ا.ا


هدیه تبلیغاتی

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی

 

Save

Save

بهینه سازی سایت توسط سئویاب

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی