زیرانداز تبلیغاتی

تدابیر مهم در راستای آماده شدن برای نمایشگاه

آماده شدن برای نمایشگاه

بایدها:

استخدام یک پیمانکار و طراح مشهور

خیلی از پیمانکار ها وطراحان در خانه ی خود کار می کنند و فاقد استاندارد های معتبر هستند آنان برای کار با شما بسار مستعدند و با شما راه می آیند به همین دلیل طراح ویا شرکت پیمانکاری را که برای همکاری انتخاب می کنید مطمئن شوید دارای مدارک معتبر استاندارد های لازم و ثبت شرکت خویش باشد.

  باید ها و نباید ها در نمایشگاه

پرسنل و کارمندان ثابت نباید:

سر پست خود سیگار بکشند ویا چیزی بخوانند یا بخورند و یا حتی با رویی نا خوش جواب دیگران را بدهند.

گفتن تبریک و خوش آمد جلوی مردم به گروه هایی که اکثریت مردم از آنان خوششان نمی آید.

نباید زیاد به مردم فشار بیاورند و یکدفه جلو رفته و بگویند " میتوانم کمکتان کنم؟"  این کار باعث می شود وقت بسیاری از افراد گرفته شود و جوابهای " نه خیلی ممنونم" زیادی داده شود. راهی که باید آنان پیش گیرد این گونه است که بازدیدکنندگانی که دنبال مکان یا فرد خاصی هستند شکلی پریشان دارند و می توان آنان را  تشخیص داد پرسنل باید پس از شناسایی این افراد جلو روند و این سوال را مطرح کنند که " انگار شما دنبال جایی هستید؟ من در خدمتم!".

پرسنل و کارمندان ثابت باید:

1.     آنان باید همیشه گوش به زنگ و آماده باشند ( نه فقط در روز اول ویا ساعات اول هر روز ).

2.      با همه ی افراد مثل اشخاص مهم جامعه رفتار کنند حتی اگر مشتری نباشد و قصد خرید نداشته باشد.

3.      استراحت به وقت و قانونی داشته باشند. ولی اگر آنان می خواهند بنشینند ویا لیوانی قهوه میل کنند باید سر پست نباشد.

4.      دو لنگه کفش یا دنپایی راحت  فقط در قسمتی که می نشینند داشته باشند. این کار باعث می شودتا آنان در قسمت پا راحت باشند و بازدهی را کمی بالا می برد.

هدف ما این است که به افرادی که نمایشگاه را برگزار کرده اند کمک کنیم:

از فریب ها دوری کنیم. 
برنامه ریزی کنیم و تدارک ببینیم. 
هدف های واقع گرایانه داشته باشیم. 
مفید باشیم. 
کسب و کار را گسترش دهیم. 
باعث شویم مبلغ سرمایه گذاری شده باز گردد. 
از اتفاقات و رویدادها لذت ببریم و سال دیگر برگردیم. 

تصور غلط:

محصولا در نمایشگاه ها بی فایده و گران هستند.

من باید در نمایشگاه شرکت کنم چون رقیب من شرکت کرده است.

من باید بزرگترین غرفه ی ممکنه را داشته باشم.

اگر شما در گوشه ها غرفه داشته باشید بازدید کننده ای نخواهید داشت.

من نیاز به حضوردر نمایشگاه ندارم همه ما را می شناسند.

برنامه ریزی؟ این کار موسسات است.

ما هیچ نیازی به بازاریابی مضاعف نداریم.

نمایشگاه قسمتی از بازاریابی است

1- نمایشگاه ها باید فقط یک قسمتی از رهبردهای جامع بازاریابی باشند.

2- مثل رسانه های دیگر هدفهای خود را مشخص کنید و آنان را برشمارید.

3- برنامه های ویدویی و دیجیتال خود را همراه با نمایش اجناس در نمایشگاه به معرض دید افراد قرار دهید.

4- یک نمونه از بهترین تبلیغات میتواند این باشد که شماره ی غرفه ی خود رادر اطلاعیه ها ذکر کنید.

5- برای تقویت محصولات و سرویس های خود روی کیفیت و بهبودی نمایش و برنامه های خود سرمایه گذاری کنید.

اشتباهات عمومی

نداشتن هیچ گونه برنامه ریزی پیشرفته.

هدف ها مشخص نشده باشد.

نداشتن رهبر و سرگروه برای سازماندهی پشتیبان ها.

نداشتن هیچ گونه بازاریابی مقدماتی.

محصولات کار نکنند.

صفحه ی نمایش نامعقول و استفاده از کارمندان بی حوصله.

عدم آموزش به کارکنان و یا عدم تمرین آنان.

عدم استفاده از کارکنان فنی.

برنامه ریزی پیشرفته:

در ابتدا برنامه ها و هدف های خود را ارائه دهید.

تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات خود را ترویج دهید.

یک ایستگاه و مکان را برای خود مشخص و ثبت کنید.

ساعت کار و اندازه ی بوجه ی خود را اعلام نمایید.

غرفه و مکان مورد نظر خود را با محصولات و به اندازه ی بوجه ی تعیین شده ی خود طراحی کنید.

برای نمایش محصولات یک مدیر مسئول قرار دهید.

یک برنامه بازاریابی دقیق برای خود تهیه کنید.

نمایندگی های تیلیغاتی را محلی برای خلق نظرات و پیشنهادات قرار دهید.

مثال های عملی:

به کار انداختن یک محصول جدید و نمایش برای عموم مردم. 
پیش بینی افزایش مشتریان احتمالی. 
تقویت کیفیت و طراحی عکس ها و بروشورهای شرکت. 
فروش محصولات. 
استخدام نماینده و توزیع کننده جدید. 
بررسی بازار کنونی. 
افزایش سهم بازار. 
موضع صحیحی را انتخاب کنید

کاربردی و عملگرا باشید. 
یک آگهی مکتوب (پوستر) مناسب تهیه کنید. 
طراحی خود را با فضایی قابل دسترس و مفید انجام دهید. 
آن (تبلیغ) را به سادگی طراحی کنید . 
یک محصول را انتخاب کنید برای اینکه بیشتر در معرض دید قرار دهید و آن را معرف خود بدانید تا مردم جلب شوند. 
حساب دقیق بودجه خود را داشته باشید. 
قیمت ها را کنترل کنید. 
محصولات خود را در معرض دید قرار دهید

آیا محصولات شما در وضعیتی هستند که به خوبی کار کنند؟

آیا شما اطلاعات فنی مورد نیاز را دارید؟

آیا شما اعانه ویا محصول قابل دسترسی دارید؟

آیا نمایش و محصولات شما به طور واضح مشهود هستند؟

آیا مشتری می تواند با محصول نمایش داده شده کار کند و با طرز کارش آشنا شود ویا فقط نمونه ای نمایشی است؟

چگونه شما می توانید به سودمندی مفضاعف و با لقوه برسید؟

آیا نورپردازی دقیقا از روی برنامه ریزی بوده است؟

آیا لوگوشرکت شما واضح است و به آسانی خوانده می شود؟

آیا غرفه ی شما به گونه ایست که مردم به آن جذب می شوند؟

شروع به کار در غرفه:

از بهترین افراد خود استفاده کنید. 
آنان باید آموزش دیده و تربیت شده باشند. 
حراج همراه با اصول ترکیب بسیار عالی است. 
یک نظام و جدول اسامی داشته باشید. 
غرفه را همیشه مرتب و تمیز نگه دارید. 
حداقل از دو نفر کارمند در غرفه ی خود استفاده کنید. 
لباس هایی که نشان کمپانی را دارند بپوشید. 
استراحت كنید ولی نه زیاد. 

چشم اندازی از غرفه

پوشیدن لباس مناسب در محل کار ( غرفه ) دارای اهمیت زیادی است.

در فروش محصولات باید روزانه فروش خود را به مقداری تثبیت کنید و کمتر از آن فروش نکنید.

سر صحبت را باز کردن دارای اهمیت زیادی است که باید غرفه دار توانایی آن را داشته باشد.

باید بازدیدکنندگان را کنترل کنید هم از نظر اینکه از محصولات استفاده بی جا نکنند وهم از این نظر که در رشته ی تخصصی آن فرد بتوانید وی را کمک کنید.

جزئیات موضوعاتی را که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند از آنان بپرسید.

حرفه ای عمل کنید و کارها را حرفه ای جلو ببرید.

اطلاعات کافی را درباره ی محصولات بدانید.

با بازدیدکننده آشنا شوید و بگذارید تا شما را بشناسد و خود را به او معرفی کنید این کار باعث می شود که بازدیدکننده بازهم ازشما خرید کند.

به دنبال خریداران بلقوه برگدید و آنان را جذب کنید

فعالیت و تحرک خود را افزایش دهید و مشتریان بلقوه را جذب کنید.

پیش بینی ساده ای درباره ی افراد کنجکاو کنید که چگونه رفتار می کنند که راحت تر قابل شناسایی باشند.

این افراد کنجکاو به چه موضوعی علاقه دارند؟

بررسی کنید که آنها چه چیزی لازم دارند.

نباز های بررسی شده را با محصولات خود تطابق دهید و چرا اندیشی کنید.

هرگز خبرنگاران را حذف و از آنان دوری نکنید.

همیشه به دنبال ارتباط با افراد باشید.

مراقب جاسوسان باشید.

تبلیغات و روابط عمومی

1- زمان و برنامه ی رسانه ها را بدانید تا در هنگام شروع کار خود را معرفی کنید.

2- رشته و موضوع کار خود را به موسسات مربوط سازید.

3- به صورت پیشرفته و مدرن تبلیغات کنید فراموش نکنید که اسم غرفه ی خود را در تبلیغات ذکر کنید.

4- از پست الکترونیکی مستقیم شرکت استفاده کنید و بلیت ها ، بروشور ها ، نامه ها و... خود را همیشه با پست الکترونیکی مستقیم شرکت برای موسسات بفرستید.

5- برای بهره و سود خوب و مناسب با روابط عمومی برنامه ریزی شده جلو بروید.

6- مطمئن شوید که مقصد بسته های ارتباطی شرکت شما در خبرگزاری ها باشد.

7- اجازه ی خلاقیت های فردی به پرسنل فروش و نمایندگیهای خود بدهید.

8- در پذیرایی نمایندگی اصلی ویا شرکت خود نمایش ویا پوسترهایی از رویدادهای کاری شرکت قراردهید.

9- در وب سایت ها برای هر یک از نمایش های خود تبلیغات کنید و اطلاعات مربوط را به مردم ارائه دهید.

پیگیری سنجش سرمشق ها برای پاسخ گویی

اگر شما نمی توانید سرمشق ها و راهنمایی های لازم و انجام شده را در زمینه ی محصولا بسنجید و پیگیری کنید این کار را انجام ندهید.

به سرعت هر گونه سرمشق و رهبری را پیگیری کنید.

با تمام مشتریان هرچه زودتر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که بازدید کنندگان از شما آدرستان را می پرسند.

بیشتر بازدیدکنندگان را به چشم مشتری و ارباب رجوع نگاه کنید.

در پایان هر روز حراجی مختصر و مفید داشته باشید.

نتایج خود را در برابر هدف هایتان ارزیابی کنید که آیا نتایج بدست آورده نزدیک به هدف های از قبل تعیین شده شما هست یا نه.

ضمانت فرصت های شما از طرف موسسه ی برگزار کننده ی نمایشگاه

درباره ی فرصت هایی که می توانید در آنها ثبت نام کنید و از آنان بهره مند شوید که اعم از انواع تبلیغات بر روی  اونیفورم کارکنان ، بالن های تبلیغاتی ، ایستگاه های اتوبوسی و حمل و نقلی ، بر روی وسایل نقلیه نمایشگاه ، جاده ها ، دیوار ها و تابلو های ویدویی سوال کنید و کاملا مطمئن شوید که حق خود را در این گونه فعالیت ها گرفته باشید.

چگونه در نمایشگاه حضور موفق داشته باشیم

عوامل موفقیت در نمایشگاه

مهمترین عامل توفیق در یک نمایشگاه دارا بودن یک سیاست تبلیغاتی و از پیش تعیین شده‌است. این سیاست‌ها برای هر صنعت متفاوت است.

کسانی را به عنوان راهنما و مسئول غرفه بگمارید که توانایی شناسایی و ارتباط بسیار بالا با مشتریان ناشناخته خود را داشته‌باشند. برخی از مدیران چندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند و به‌رغم انجام هزینه های سنگین جهت غرفه آرایی و دکوراسیون، چون فاقد طرحی از پیش تعیین شده هستند، تمامی زحمات آن‌ها به دلیل گزینش نادرست کارکنان غرفه به‌هدر می‌رود.

بهره گیری از بروشور و کاتالوگ جهت تبلیغات بسیار اهمیت دارد و نکته مهم‌تر آن‌که غرفه داران نسبت به نحوه توزیع آن باید دقیق باشند. توصیه می‌گردد که در محل غرفه خود صدها بروشور و کاتالوگ مربوط به شرکت و محصولات خویش را آماده نمایید تا درصورت درخواست متقاضیان و بازدیدکنندگان، در اختیارشان قرار گیرد. در نمایشگاه بازدیدکنندگان فرصت زیادی ندارند تا با محصولات  و کالاهای تمامی غرفه‌ها آشنا شوند، لذا در اختیار گذاشتن این کاتالوگ‌ها باعث می‌شود، تا بازدیدکنندگان پس‌از ترک نمایشگاه فرصت کافی برای مطاله تمامی محصولات شما از طریق کاتالوگ‌ها را داشته باشند.

نمایشگاه صرفا محل فروش کالا نیست، بلکه مکانی جهت گفت‌و‌گو و انجام مذاکرات میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران و ایجاد ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر و نیز شناسایی رقبای جدید و محصولات آن‌ها است. لذا سعی کنید از این مزیت نهایت بهره راببرید.

نوع دکوراسیون غرفه باید متناسب با سیاست‌های تبلیغاتی شرکت باشد. شکل ظاهری غرفه شما نشانه هویت و ماهیت شرکت شماست. لذا در چیدمان وسایل و نمونه کالاها و نیز زیبایی و تمیزی غرفه خود کوشا باشید.

سعی کنید در یک نمایشگاه به موقع ثبت‌نام کنید تا بتوانید فضای مناسبی را در سالن‌های نمایشگاه بگیرید. غرفه‌ای را انتخاب کنید که در مسیر ورود بازدیدکنندگان باشد. دراین خصوص با یک مشاور نمایشگاهی یا یک غرفه‌آرا مشورت کنید. نامناسب بودن فضای غرفه تاثیر زیادی در ناکامی شما در یک نمایشگاه ایفا می‌نماید. حتی اگر مبلغ اجاره غرفه مدنظر شما بیشتر بود، نگران نباشید و وجه آن را پرداخت کنید.

سعی کنید برای مشتریان بالقوه خود کارت دعوت ارسال نمایید و از آن ها دعوت کنید از غرفه شما در نمایشگاه بازدید نمایند.

برای حضور در نمایشگاه باید از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرد از جمله آماده کردن نمونه محصولات، آموزش و تععین کارمندان غرفه، طراحی غرفه، تنظیم بودجه برای شرکت در نمایشگاه، آماده کردن هدایا، تهیه بروشورهای لازم و کارت ویزیت و...

بی‌تردید هرچه اعتبار و آوازه نمایشگاه بیشتر باشد، امکان موفقیت شرکت ها در آن بیشتر می‌شود. لذا سعی کنید در نمایشگاهی شرکت کنید که دارای اعتبار و آوازه خاصی باشد.

-۱۰با دیگران رفتار دوستانه‌ای داشته باشید. با توجه به اینکه بازدیدکنندگان غرفه شما ایستاده‌اند، شما نیز در غرفه خود بایستید.

-۱۱تا می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. هر اندازه که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، به همان اندازه امکان فروش شما بیشتر می‌شود.

-۱۲جسور باشید، سعی کنید کمرو نباشید، شما در نمایشگاه شرکت کرده اید که کالاهای خود را بفروشید و مشتریان تازه‌ای پیدا کنید.

-۱۳هریک از کالاها را به‌منظور راحتی مشتریان به‌طور واضحی قیمت‌گذاری کنید.

-۱۴در هر نمایشگاه، عکس‌های متعددی از غرفه خود بگیرید. از تمام زوایای غرفه عکس بگیرید. این‌کار نه تنها باعث می‌شود که سابقه‌ای از نمایشگاه برای شما باقی بماند، بلکه چنانچه عیب و ایرادی ازنظر غرفه‌آرایی و چیدمان وجود داشته باشد، کاملا مشخص و آشکار می‌گردد.

-۱۵تصور نکنید که با پایان پذیرفتن زمان برگزاری نمایشگاه کار شما نیز به اتمام رسیده‌است. بخش مهمی از کار تبلیغی شما هنوز باقی مانده‌است و آن پیگیری تماس‌ها و ارتباطاتی است که مربوط به بازدیدکنندگان غرفه شما در هنگام برگزاری نمایشگاه می‌باشد.

شیوه های ارتباط با بازدیدکنندگان و جذب آن‌ها

کارکنان غرفه خود را از میان افرادی برگزینید که دارای روابط عمومی قوی و دانش کافی هستند.

کارکنان غرفه باید افرادی صبور باشند و اطلاعات کافی در مورد محصولات در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند و درصورت امکان کارت برخی از بازدیدکنندگان را جهت تماس‌های بعدی دریافت کنند.

استفاده از هدایا و اشانتیون نیز شیوه‌ای موثر جهت جذب بازدیدکنندگان است.

ارائه فرم نظرسنجی به بازدیدکنندگان نیز از دیگر روش‌های ارتباط و ارزیابی کار شرکت به‌شمار می‌رود.

روش‌هایی جهت افزایش فروش در نمایشگاه

بدون هیچ تاملی به بازدید‌کنندگان سلام کنید

البته مجبور نیستید به تعارفات بی‌جهت و بیهوده بپردازید و عباراتی چون: « می‌توانم به شما کمک کنم؟» را بکار ببرید. وقتی با بازدیدکننده‌ای روبه‌رو می‌شوید، آرام با او دست بدهید و پس‌از معرفی خودتان درباره شرکت و فعالیت‌های آن توضیحاتی به او ارائه دهید. با این کار گفت‌و گوی میان شما ادامه خواهد یافت و ارتباط نزدیکتری با بازدیدکننده برقرار خواهید نمود.

فورا بازدیدکننده غرفه خود را بشناسید

مهم‌ترین نکته‌ای که شما باید بدانید این‌است که از شغل و مسئولیت‌های بازدید‌کننده غرفه خود اطلاع حاصل نمایید. این‌کار موجب می گردد که بدانید از او چه سوالاتی را بپرسید. سئوالات شما از یک مسئول و متخصص بسیار متفاوت از سوالاتی است که از یک فرد عادی می‌پرسید و نحوه برخورد و رفتار شما نیز به همین‌گونه خواهد بود.

ارتباط خود را با بازدیدکنندگان بعداز پایان نمایشگاه حفظ کنید

همچنان که با بازدیدکنندگان مشغول گفت‌و‌گو درباره تولیدات خویش هستید، به‌طور غیر‌مستقیم از او بخواهید تا شماره تلفن تماس خود را در اختیار شما بگذارد. این‌کار موجب می‌گردد تا ارتباط خود را با او حفظ نمایید.

تقویم نمایشگاه شهر آفتاب 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

  

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنچره، کفپوش، شیشه، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته شهرآفتاب 1396/04/13
اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی، شهرسازی و تجهیزات وابسته شهرآفتاب 1396/04/13
ششمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شهرآفتاب 1396/04/13
چهارمین نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر، اداری و مهندسی شهرآفتاب 1396/04/20
اولین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها و سیستم های آبیاری، دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شهرآفتاب (IFARM2017) 1396/05/08
اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی هدایا و سوغات شهرآفتاب 1396/05/16
اولین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، کف پوش، موکت، دیوارپوش، سقف پوش و فن آوری نورگیرها و صنایع وابسته شهرآفتاب 1396/05/17
اولین نمایشگاه اختصاصی روشنایی و تجهیزات وابسته چین شهرآفتاب 1396/05/24
اولین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، آزمایشگاهی، بیمارستانی و توانبخشی شهرآفتاب 1396/06/02
اولین نمایشگاه بین المللی اکوتوریسم، صنایع و تجهیزات وابسته شهرآفتاب 1396/06/11
اولین نمایشگاه ورزش، جوانان، اوقات فراغت، تجهیزات و صنایع وابسته شهرآفتاب 1396/06/11
اولین نمایشگاه توانمدیهای اقتصادی ایران شهرآفتاب 1396/06/11 1396/06/19
دومین نمایشگاه اختصاصی هفته تجاری چین شهرآفتاب1396/06/11 1396/06/28


 

 

تقویم نمایشگاه رشت (گیلان) 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

  

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
ششمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، تابلوفرش و صنایع وابسته گیلان 1396/04/06
چهارمین نمایشگاه تخصصی کالاهای جهیزیه گیلان 1396/04/06
چهارمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره و صنایع وابسته گیلان 1396/05/03


 

 

تقویم نمایشگاه اراک 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

  

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
ششمین نمایشگاه گل، گیاه، فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و ماهیان زینتی اراک 1396/04/12
دومین نمایشگاه آرایشی، بهداشتی شوینده ها و پاک کننده ها، سلولزی و تجهیزات وابسته اراک 1396/04/20
دومین نمایشگاه پزشکی و تجهیزات پزشکی اراک 1396/04/20
شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، محصولات صوتی و تصویری اراک 1396/05/02
سومین نمایشگاه و جشنواره توانمندیهای روستایی اراک 1396/05/09
اولین نمایشگاه بین المللی خطوط تولید نو و دست دوم اراک 1396/05/17
اولین نمایشگاه بین المللی ساخت و تولید قطعات اراک 1396/05/17
اولین نمایشگاه بین المللی متالورژی و ریخته گری اراک 1396/05/17
سیزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی اراک 1396/05/30
هفتمین نمایشگاه کودک، نوجوان، سرگرمی، ورزش و تجهیزات ورزشی اراک 1396/05/30
نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون اراک 1396/06/06
هجدهمین نمایشگاه خانه مدرن و مبلمان اداری اراک 1396/06/06
دهمین نمایشگاه سراسری فرش دستباف و تابلو فرش اراک 1396/06/14
هشتمین نمایشگاه سراسری فرش ماشینی اراک 1396/06/14
اولین نمایشگاه تخصصی آب، انرژیهای نو و تجدیدپذیر (HSE) اراک 1396/06/15
چهارمین نمایشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب و تجهیزات وابسته اراک 1396/06/15
دومین نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران 1396/06/27
شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستمهای سرمایشی و گرمایشی اراک 1396/06/27
هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته اراک 1396/07/17
دوازدهمین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک، مخابرات و ماشینهای اداری اراک 1396/07/24
سومین نمایشگاه توانمندیهای مشاغل خانگی اراک 1396/07/24
نهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، شیرینی، شکلات و نوشیدنیها، صنایع و ماشین آلات وابسته اراک 1396/08/01
یازدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، کشاورزی، آبزیان، ماشین آلات و صنایع وابسته اراک 1396/08/02
چهارمین نمایشگاه تخصصی چاپ، بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی اراک 1396/08/08
دومین نمایشگاه تخصصی بانک، بورس، بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری اراک 1396/08/09
یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، ماشین آلات، ابزارآلات صنعتی و صنایع معدنی اراک 1396/08/22
سومین نمایشگاه آموزش، پژوهش، مراکز آموزش عالی و تجهیزات آموزشی اراک 1396/09/07
دهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات اراک 1396/09/13
ششمین جشنواره یلدا اراک 1396/09/20
ششمین نمایشگاه ازدواج آسان و سنت نبوی اراک 1396/10/11
سومین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی و ماشین آلات راه سازی اراک 1396/10/19
سومین نمایشگاه صنایع چوب، ابزارآلات، یراق آلات و صنایع وابسته اراک 1396/10/25
هفدهمین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی اراک 1396/10/25
دومین نمایشگاه البسه چرمی، کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم اراک 1396/11/09
هشتمین نمایشگاه لباس و پوشاک،صنعت نساجی و منسوجات اراک 1396/11/09
اولین نمایشگاه کالای ایرانی (MADE IN IRAN) اراک 1396/12/02
نمایشگاه بهاره اراک 1396/12/14


 

 

تقویم نمایشگاه اردبیل 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

  

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایران –اردبیل 1396/04/12
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب و مبلمان ایران –اردبیل 1396/04/19
 شتمین نمایشگاه تخصصی خودرو و صنایع وابسته دوچرخه و موتور سیکلت ایران – اردبیل 1396/04/26
یازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف ایران –اردبیل 1396/05/01
دومین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان ایران –اردبیل 1396/05/09
نهمین نمایشگاه صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران –اردبیل 1396/05/16
ششمین نمایشگاه سوغات و هدایای استانهای ایران اردبیل 1396/05/23
هشتمین نمایشگاه تخصصی لوازم آرایشی ، بهداشتی شوینده ها و پاک کننده ها و تجهیزات ورزشی ایران –اردبیل 1396/05/23
اولین نمایشگاه تجهیزات و برندهای ورزشی ایران –اردبیل 1396/05/30
سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، لوازم بیمارستانی و آزمایشگاهی ایران– اردبیل 1396/05/30
یازدهمین نمایشگاه فروش پاییزه ایران –اردبیل 1396/06/11
اولین نمایشگاه تخصصی شیلات و آبزیان ایران –اردبیل 1396/06/20
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و دام و طیور ماشین آلات وابسته ایران –اردبیل 1396/06/20


 

 

تقویم نمایشگاه کیش 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

  

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
نهمین نمایشگاه تخصصی فرصتهای سرمایه گذاری کشور 1396/08/08
چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه کیش 1396/08/08
سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و صنایع وابسته کیش 1396/09/01
نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی 1396/09/20
چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی هرمز هلث 1396/10/03
هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری و فضای سبز (شهر ایده آل) 1396/10/10
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنعت توریسم 1396/10/19
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش 1396/11/02
دومین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی ( سمپوزیوم فولاد ) 1396/12/08
نمایشگاه بهار در بهار 1396/12/14


 

 

تقویم نمایشگاه گلستان 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

 

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانها گلستان 1396/04/13
اولین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن ایرانی گلستان 1396/05/16
دومین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه و تجهیزات وابسته گلستان 1396/05/31
اولین نمایشگاه تخصصی نوزاد، کودک و نوجوان و اسباب بازی گلستان 1396/06/13
اولین نمایشگاه تخصصی چرم و صنایع وابسته گلستان 1396/06/13
اولین نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب گلستان 1396/06/13
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته و نهاده های کشاورزی گلستان 1396/07/11
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی گلستان 1396/08/08
یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان 1396/08/24


 

 

تقویم نمایشگاه کرمان 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

 

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته کرمان 1396/04/10
سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی کرمان 1396/04/10
نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و مبلمان کرمان 1396/04/22
نمایشگاه تخصصی مادر، کودک، نوزاد، اسباب بازی، وسایل کمک آموزشی، دوچرخه و موتورسیکلت ورزشی کرمان 1396/05/03
نمایشگاه تخصصی آرایشی بهداشتی، پاک کننده ها و مواد سلولزی کرمان 1396/05/03
نمایشگاه تخصصی گردشگری ، صنایع دستی و صنایع وابسته کرمان 1396/05/17
نمایشگاه تخصصی طراحی دکوراسیون، تجهیزات و مبلمان اداری کرمان 1396/05/30
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان کرمان 1396/06/14
نمایشگاه تخصصی کاشی سرامیک چینی آلات لوله واتصالات، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، جکوزی کرمان 1396/06/14
نمایشگاه تخصصی خدمات شهری پارکها، فضای سبز و حمل و نقل عمومی کرمان 1396/07/18
نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصتهای سرمایه گذاری کرمان 1396/08/02
نمایشگاه کتاب کرمان 1396/08/23
نمایشگاه تخصصی آب، برق و انرژی های تجدید پذیر کرمان 1396/09/07
نمایشگاه تخصصی تکنولوژی های نوین کشاورزی، صنایع تبدیلی و کشت گلخانه ای و دام طیور نمایشگاه تخصصی خشکبار، گیاهان دارویی، صنایع بسته بندی، تبلیغات و بازاریابی کرمان 1396/09/21
نمایشگاه تخصصی خودرو و تجهیزات وابسته کرمان 1396/10/05
نمایشگاه تخصصی صنایع دستی کرمان 1396/10/19
نمایشگاه تخصصی کامپیوتر ، الکترونیک و سیستمهای مخابرات کرمان 1396/11/03
نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، منسوجات و فرش ماشینی کرمان 1396/11/17


 

 

تقویم نمایشگاه مشهد 96

اطلاعات زیر از سایت رسمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی به نشانی وب سایت http://www.expo.ir برگرفته شده است


لطفا به دلیل تغییر احتمالی در تقویم نمایشگاهها و آگاهی از آخرین تغییرات، اطلاعات را به صورت دوره ای و یا قبل از حضور از طریق نشانی فوق بازنگری نمایید.

 

نام نمایشگاه تاریخ برگزاری
اولین نمایشگاه بین المللی مدیریت بحران، فناوریها و تجهیزات وابسته مشهد 1396/04/08
بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان ( معماری و عمران ) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد 1396/04/19
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک تجهیزات و صنایع وابسته مشهد 1396/04/29
دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری مشهد 1396/04/29
پنجمین نمایشگاه مبلمان ( نیمسال اول ) مشهد 1396/05/06
هفدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد 1396/05/16
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد 1396/05/25
هفتمین نمایشگاه نوشیدنیها، صنایع و ماشین آلات وابسته مشهد 1396/06/02
یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی مشهد 1396/06/02
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد 1396/06/02
هفتمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات مشهد 1396/06/02
بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر مشهد 1396/06/13
هفتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد 1396/06/13
سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و فن آوریهای حفاظتی، امنیتی، امداد و نجات، ایمنی و آتش نشانی مشهد 1396/06/13
هجدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش پاییزه ) مشهد 1396/06/24
اولین نمایشگاه تخصصی مادر، سیسمونی و کودک مشهد 1396/07/25
هشتمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری مشهد 1396/07/25
هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری، تجهیزات پارکی و مبلمان شهری مشهد 1396/07/25
دهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی رنگ و رزین، پوششهای صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت ها مشهد 1396/08/11
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی مشهد 1396/08/11
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع لاستیک و پلاستیک مشهد 1396/08/11
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های تزئینی و نما مشهد 1396/08/11
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مشهد 1396/08/11
هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده ها، مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات مشهد 1396/08/11
یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد، متالورژی، قالبسازی – آهنگری، ریخته گری و صنایع نسوز مشهد 1396/08/11
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، راهسازی و عمران، ریلی و جاده ای مشهد 1396/08/11
یازدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته مشهد 1396/08/11
نوزدهمین نمایشگاه بزرگ ناشران کتاب مشهد 1396/08/19
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با گرایش برجها و ساختمان های مرتفع مشهد 1396/09/01
بیستمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیر آلات بهداشتی ساختمان مشهد 1396/09/01
ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد 1396/09/01
هشتمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته مشهد 1396/09/01
هفتمین نمایشگاه صنعتی سازی و فناوریهای نوین صنعت ساختمان مشهد 1396/09/01
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری مشهد 1396/09/01
دهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف مشهد 1396/09/09
هفتمین نمایشگاه صنایع دستی مشهد 1396/09/09
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ساخت، طراحی، مهندسی و تجهیز هتل، رستوران و کافی شاپ مشهد 1396/09/09
جشنواره و نمایشگاه گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی مشهد 1396/09/16
سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی یراق آلات، ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته مشهد 1396/10/06
هجدهمین نمایشگاه بین المللی مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی مشهد 1396/10/14
نهمین نمایشگاه تخصصی منسوجات خانگی مشهد 1396/10/25
هفتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت و کفپوش ها مشهد 1396/10/25
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صوتی و تصویری، دیجیتال و جشنواره نور و صدا مشهد 1396/10/25
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد 1396/10/25
یازدهمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا مشهد 1396/11/04
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات و صنایع وابسته مشهد 1396/11/17
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی ( ماشین آلات ، نهادها و مکانیزاسیون ) مشهد 1396/12/03
نوزدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره ) مشهد 1396/12/18


 

 

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی، سئو

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی