تدابیر مهم در راستای آماده شدن برای نمایشگاه

تدابیر مهم در راستای آماده شدن برای نمایشگاه

آماده شدن برای نمایشگاه

بایدها:

استخدام یک پیمانکار و طراح مشهور

خیلی از پیمانکار ها وطراحان در خانه ی خود کار می کنند و فاقد استاندارد های معتبر هستند آنان برای کار با شما بسار مستعدند و با شما راه می آیند به همین دلیل طراح ویا شرکت پیمانکاری را که برای همکاری انتخاب می کنید مطمئن شوید دارای مدارک معتبر استاندارد های لازم و ثبت شرکت خویش باشد.

  باید ها و نباید ها در نمایشگاه

پرسنل و کارمندان ثابت نباید:

سر پست خود سیگار بکشند ویا چیزی بخوانند یا بخورند و یا حتی با رویی نا خوش جواب دیگران را بدهند.

گفتن تبریک و خوش آمد جلوی مردم به گروه هایی که اکثریت مردم از آنان خوششان نمی آید.

نباید زیاد به مردم فشار بیاورند و یکدفه جلو رفته و بگویند " میتوانم کمکتان کنم؟"  این کار باعث می شود وقت بسیاری از افراد گرفته شود و جوابهای " نه خیلی ممنونم" زیادی داده شود. راهی که باید آنان پیش گیرد این گونه است که بازدیدکنندگانی که دنبال مکان یا فرد خاصی هستند شکلی پریشان دارند و می توان آنان را  تشخیص داد پرسنل باید پس از شناسایی این افراد جلو روند و این سوال را مطرح کنند که " انگار شما دنبال جایی هستید؟ من در خدمتم!".

پرسنل و کارمندان ثابت باید:

1.     آنان باید همیشه گوش به زنگ و آماده باشند ( نه فقط در روز اول ویا ساعات اول هر روز ).

2.      با همه ی افراد مثل اشخاص مهم جامعه رفتار کنند حتی اگر مشتری نباشد و قصد خرید نداشته باشد.

3.      استراحت به وقت و قانونی داشته باشند. ولی اگر آنان می خواهند بنشینند ویا لیوانی قهوه میل کنند باید سر پست نباشد.

4.      دو لنگه کفش یا دنپایی راحت  فقط در قسمتی که می نشینند داشته باشند. این کار باعث می شودتا آنان در قسمت پا راحت باشند و بازدهی را کمی بالا می برد.

هدف ما این است که به افرادی که نمایشگاه را برگزار کرده اند کمک کنیم:

از فریب ها دوری کنیم. 
برنامه ریزی کنیم و تدارک ببینیم. 
هدف های واقع گرایانه داشته باشیم. 
مفید باشیم. 
کسب و کار را گسترش دهیم. 
باعث شویم مبلغ سرمایه گذاری شده باز گردد. 
از اتفاقات و رویدادها لذت ببریم و سال دیگر برگردیم. 

تصور غلط:

محصولا در نمایشگاه ها بی فایده و گران هستند.

من باید در نمایشگاه شرکت کنم چون رقیب من شرکت کرده است.

من باید بزرگترین غرفه ی ممکنه را داشته باشم.

اگر شما در گوشه ها غرفه داشته باشید بازدید کننده ای نخواهید داشت.

من نیاز به حضوردر نمایشگاه ندارم همه ما را می شناسند.

برنامه ریزی؟ این کار موسسات است.

ما هیچ نیازی به بازاریابی مضاعف نداریم.

نمایشگاه قسمتی از بازاریابی است

1- نمایشگاه ها باید فقط یک قسمتی از رهبردهای جامع بازاریابی باشند.

2- مثل رسانه های دیگر هدفهای خود را مشخص کنید و آنان را برشمارید.

3- برنامه های ویدویی و دیجیتال خود را همراه با نمایش اجناس در نمایشگاه به معرض دید افراد قرار دهید.

4- یک نمونه از بهترین تبلیغات میتواند این باشد که شماره ی غرفه ی خود رادر اطلاعیه ها ذکر کنید.

5- برای تقویت محصولات و سرویس های خود روی کیفیت و بهبودی نمایش و برنامه های خود سرمایه گذاری کنید.

اشتباهات عمومی

نداشتن هیچ گونه برنامه ریزی پیشرفته.

هدف ها مشخص نشده باشد.

نداشتن رهبر و سرگروه برای سازماندهی پشتیبان ها.

نداشتن هیچ گونه بازاریابی مقدماتی.

محصولات کار نکنند.

صفحه ی نمایش نامعقول و استفاده از کارمندان بی حوصله.

عدم آموزش به کارکنان و یا عدم تمرین آنان.

عدم استفاده از کارکنان فنی.

برنامه ریزی پیشرفته:

در ابتدا برنامه ها و هدف های خود را ارائه دهید.

تصمیم بگیرید که کدام یک از محصولات خود را ترویج دهید.

یک ایستگاه و مکان را برای خود مشخص و ثبت کنید.

ساعت کار و اندازه ی بوجه ی خود را اعلام نمایید.

غرفه و مکان مورد نظر خود را با محصولات و به اندازه ی بوجه ی تعیین شده ی خود طراحی کنید.

برای نمایش محصولات یک مدیر مسئول قرار دهید.

یک برنامه بازاریابی دقیق برای خود تهیه کنید.

نمایندگی های تیلیغاتی را محلی برای خلق نظرات و پیشنهادات قرار دهید.

مثال های عملی:

به کار انداختن یک محصول جدید و نمایش برای عموم مردم. 
پیش بینی افزایش مشتریان احتمالی. 
تقویت کیفیت و طراحی عکس ها و بروشورهای شرکت. 
فروش محصولات. 
استخدام نماینده و توزیع کننده جدید. 
بررسی بازار کنونی. 
افزایش سهم بازار. 
موضع صحیحی را انتخاب کنید

کاربردی و عملگرا باشید. 
یک آگهی مکتوب (پوستر) مناسب تهیه کنید. 
طراحی خود را با فضایی قابل دسترس و مفید انجام دهید. 
آن (تبلیغ) را به سادگی طراحی کنید . 
یک محصول را انتخاب کنید برای اینکه بیشتر در معرض دید قرار دهید و آن را معرف خود بدانید تا مردم جلب شوند. 
حساب دقیق بودجه خود را داشته باشید. 
قیمت ها را کنترل کنید. 
محصولات خود را در معرض دید قرار دهید

آیا محصولات شما در وضعیتی هستند که به خوبی کار کنند؟

آیا شما اطلاعات فنی مورد نیاز را دارید؟

آیا شما اعانه ویا محصول قابل دسترسی دارید؟

آیا نمایش و محصولات شما به طور واضح مشهود هستند؟

آیا مشتری می تواند با محصول نمایش داده شده کار کند و با طرز کارش آشنا شود ویا فقط نمونه ای نمایشی است؟

چگونه شما می توانید به سودمندی مفضاعف و با لقوه برسید؟

آیا نورپردازی دقیقا از روی برنامه ریزی بوده است؟

آیا لوگوشرکت شما واضح است و به آسانی خوانده می شود؟

آیا غرفه ی شما به گونه ایست که مردم به آن جذب می شوند؟

شروع به کار در غرفه:

از بهترین افراد خود استفاده کنید. 
آنان باید آموزش دیده و تربیت شده باشند. 
حراج همراه با اصول ترکیب بسیار عالی است. 
یک نظام و جدول اسامی داشته باشید. 
غرفه را همیشه مرتب و تمیز نگه دارید. 
حداقل از دو نفر کارمند در غرفه ی خود استفاده کنید. 
لباس هایی که نشان کمپانی را دارند بپوشید. 
استراحت كنید ولی نه زیاد. 

چشم اندازی از غرفه

پوشیدن لباس مناسب در محل کار ( غرفه ) دارای اهمیت زیادی است.

در فروش محصولات باید روزانه فروش خود را به مقداری تثبیت کنید و کمتر از آن فروش نکنید.

سر صحبت را باز کردن دارای اهمیت زیادی است که باید غرفه دار توانایی آن را داشته باشد.

باید بازدیدکنندگان را کنترل کنید هم از نظر اینکه از محصولات استفاده بی جا نکنند وهم از این نظر که در رشته ی تخصصی آن فرد بتوانید وی را کمک کنید.

جزئیات موضوعاتی را که بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند از آنان بپرسید.

حرفه ای عمل کنید و کارها را حرفه ای جلو ببرید.

اطلاعات کافی را درباره ی محصولات بدانید.

با بازدیدکننده آشنا شوید و بگذارید تا شما را بشناسد و خود را به او معرفی کنید این کار باعث می شود که بازدیدکننده بازهم ازشما خرید کند.

به دنبال خریداران بلقوه برگدید و آنان را جذب کنید

فعالیت و تحرک خود را افزایش دهید و مشتریان بلقوه را جذب کنید.

پیش بینی ساده ای درباره ی افراد کنجکاو کنید که چگونه رفتار می کنند که راحت تر قابل شناسایی باشند.

این افراد کنجکاو به چه موضوعی علاقه دارند؟

بررسی کنید که آنها چه چیزی لازم دارند.

نباز های بررسی شده را با محصولات خود تطابق دهید و چرا اندیشی کنید.

هرگز خبرنگاران را حذف و از آنان دوری نکنید.

همیشه به دنبال ارتباط با افراد باشید.

مراقب جاسوسان باشید.

تبلیغات و روابط عمومی

1- زمان و برنامه ی رسانه ها را بدانید تا در هنگام شروع کار خود را معرفی کنید.

2- رشته و موضوع کار خود را به موسسات مربوط سازید.

3- به صورت پیشرفته و مدرن تبلیغات کنید فراموش نکنید که اسم غرفه ی خود را در تبلیغات ذکر کنید.

4- از پست الکترونیکی مستقیم شرکت استفاده کنید و بلیت ها ، بروشور ها ، نامه ها و... خود را همیشه با پست الکترونیکی مستقیم شرکت برای موسسات بفرستید.

5- برای بهره و سود خوب و مناسب با روابط عمومی برنامه ریزی شده جلو بروید.

6- مطمئن شوید که مقصد بسته های ارتباطی شرکت شما در خبرگزاری ها باشد.

7- اجازه ی خلاقیت های فردی به پرسنل فروش و نمایندگیهای خود بدهید.

8- در پذیرایی نمایندگی اصلی ویا شرکت خود نمایش ویا پوسترهایی از رویدادهای کاری شرکت قراردهید.

9- در وب سایت ها برای هر یک از نمایش های خود تبلیغات کنید و اطلاعات مربوط را به مردم ارائه دهید.

پیگیری سنجش سرمشق ها برای پاسخ گویی

اگر شما نمی توانید سرمشق ها و راهنمایی های لازم و انجام شده را در زمینه ی محصولا بسنجید و پیگیری کنید این کار را انجام ندهید.

به سرعت هر گونه سرمشق و رهبری را پیگیری کنید.

با تمام مشتریان هرچه زودتر تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که بازدید کنندگان از شما آدرستان را می پرسند.

بیشتر بازدیدکنندگان را به چشم مشتری و ارباب رجوع نگاه کنید.

در پایان هر روز حراجی مختصر و مفید داشته باشید.

نتایج خود را در برابر هدف هایتان ارزیابی کنید که آیا نتایج بدست آورده نزدیک به هدف های از قبل تعیین شده شما هست یا نه.

ضمانت فرصت های شما از طرف موسسه ی برگزار کننده ی نمایشگاه

درباره ی فرصت هایی که می توانید در آنها ثبت نام کنید و از آنان بهره مند شوید که اعم از انواع تبلیغات بر روی  اونیفورم کارکنان ، بالن های تبلیغاتی ، ایستگاه های اتوبوسی و حمل و نقلی ، بر روی وسایل نقلیه نمایشگاه ، جاده ها ، دیوار ها و تابلو های ویدویی سوال کنید و کاملا مطمئن شوید که حق خود را در این گونه فعالیت ها گرفته باشید.

اطلاعات تماس

هديه تبليغاتيآدرس کار خانه : اصفهان - کیلومتر 3 جاده حبیب آباد - کوی خطوط بار - پلاک 20


شماره تماس : 03135492433 (ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ) / شماره فاکس : 03135492249
-----------------------------------------------------------
آدرس ایمیل : هديه تبليغاتي
مدیریت فروش : 09131148237
شهیدی ( ساعات غیر اداری)

گروه تبلیغاتی پارسه تحت عنوان پارس پاکت بزرگرین تولید کننده انواع هدیه تبلیغاتی پارچه ای نظیر ساک دستی ، زیرانداز مسافرتی ، بسته بندی زیپ کیپ ، پیشبد تبلیغاتی، سئو

نقشه گوگل

هدیه تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی